op 19:12:2017 kwam een technieker langs om een herstelling te doen aan de vaste lijn. nrs 093551130 & 093550089. Kon de herstelling niet doen. Kreeg van Proximus een schrijven een dag later dat er een nieuwe telefonische afspraak zou gemaakt worden. Wij zijn vandaag 22 januari 2018 en er is nog altijd geen vaste telefoon of fax mogelijk.en zeker nog geen nieuwe afspraaak om de infrastructuur te herstellen!
Is dit de goeie service van Proximus tegenwoordig?
Met vriendelijke groet
Colpaert Sarah
Bladzijde 1 / 1
Hi
Ik zie dat de storing nog in behandeling is bij onze lassers
ik vraag even na wanneer dit precies voor je in orde komt en hou je op de hoogte
mvg
Jonathan
Ik zie dat de storing nog in behandeling is bij onze lassers
ik vraag even na wanneer dit precies voor je in orde komt en hou je op de hoogte
mvg
Jonathan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.