Betr. : Fact aanrekening 20180101 met nummer 6826116068
Beste,
Op 4 januari nam ik tel. contact op met uw diensten over de extra aanrekening van 149 euro voor een decoder nr16020086 die ik terugzond op 14 november 2007 met prelabel ZZ024042889.
U zou dit voor 19/01 in orde brengen, maar aangezien u telefonisch niet bereikbaar bent, doe ik dit via deze weg.
Verneem ik voor de uiterste betaaldatum van 23/01 niets van u, dan zal ik de betaling uitvoeren minus de ten onrechte aangerekende 149 euro.
Met vriendelijke groeten.
Louis Claessens - tel 09 [Edit Wim: tf nummer verwijderd omwille van privacy, zit in onze database]
Bladzijde 1 / 1
TUI: Je kan PX ook bereiken/inlichten via het onlinecontact mail formulier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Beste, ik stel vast dat de creditnota reeds afgelopen zaterdag in orde werd gebracht. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.