Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik heb een abonnement voor onbeperkt bellen en sms'en en toch 5,10€ extra betalen waarom?
Telkens als ik op cloud wil inloggen werkt dit noot Weet iemand waarom , ik heb deze nog nooit hebruikt en bij mijn producten staat kortelings beschikbaar
Beste wegens achterstallige betalingen (ondertussen vereffend) is mijn vriendin haar Orange nummer niet meer actief. Orange wil dit ook niet meer activeren. mijn vraag: kunnen jullie haar nummer toevoegen tot mijn bestaande bundel ook al zegt Orange dat het nummer niet meer kan geactiveerd worden? Dan betaal ik dus mijn bestaande bundel + een extra gsm abonnement groeten groeten
Internet met wifi 2.4. werkt enorm traag (1 website inladen = 2 minuten). Terwijl er geen enkel probleem is met 5.0. We hebben gisterenavond even geen internet gehad, tot dan werkte beide opties perfect (tot heden nooit problemen gehad). Wifi sterkte is bij de 2.4. en 5.0 perfect, gewoon internet heb ik op de 2.4. amper (gisteravond zelf geen enkel internet) Wat kan ik doen? Al gedaan: Alles opnieuw reset, uitgetrokken met de stekker, verschillende kanalen gezocht op de 2.4.. Met de draad werkt alles goed. 2.4. uitgezet, 5.0 uitgezet etc. Het is een nieuwste bbox3 (hebben we gekregen in oktober 2017) Ik heb ook proximus gebeld en ze hebben gezegd dat het met iets aan de muren zit, maar tot heden werkte alles optimaal en nu, zonder iets te veranderen hebben we amper internet op meeste apparaten. Ik zit nu gewoon vast...
Beste, Onze afstandsbediening (nieuwste versie) doet het amper. De knoppen werken niet meer zoals het hoort, we vermoeden dat er een plaatje niet goed zit. Valt deze om te ruilen in de Proximus shop? Groet
Een factuur wijzigen kan zomaar niet op eigen initiatief!!! Bij het nazien van laatste factuur stond al met eens boeket Nature & Discovery NL aangerekend (+4€)en ook was mijn voordeel proximus Smart 20 minder dan in mijn vorige factuur (-8 ipv -10 €) klachten worden niet behandeld enkel afgewimpeld in hun voordeel !!!
Sinds kort werkt de optie 'Herbekijken' niet meer. Na meerdere seconden gaat het scherm gewoon opnieuw naar het huidige programma en dus niet naar het begin van dat programma. Ik heb reeds de modem en Bbox herstart (meerdere malen), maar dit heeft niet geholpen.
Toestel van dochter geeft Error40 Alles opnieuw opgestart nog steeds Error40
Hoe kan ik programma's die opgenomen waren blijvend wissen? Als die programma's na een tijdje opnieuw uitgezonden worden worden ze automatisch weer opgenomen. Wat ik dan altijd maar weer moet wissen . . .
sinds December komt mijn factuur plots niet meer via email, terwijl dit voorheen wel het geval was. met als gevolg dat ik dit pas vandaag merkte en een paar dagen te laat ben met het betalen. alles staat wel goed ingesteld in mijn configuratie scherm.
Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?
Hallo Bij een serieopname is één aflevering niet opgenomen. Net de laatste. Wie weet hoe ik die aflevering toch op mijn decoder krijg en kan bekijken? Het gaat om de aflevering van Tytgat Chocolat van donderdag 4 januari, in de namiddag na 16 uur. De andere afleveringen staan er wél op, inclusief de Making of van vrijdag 5 januari. Alvast bedankt. Liesbet
Op 5 december 2017 heb ik via de webshop een Internet Maxi-abonnement besteld. Wij waren niet ontevreden over onze vorige provider, maar door een personeelsvoordeel op mijn werk kunnen wij voor een kleine bijdrage van het Maxi-abonnement genieten. Ik heb in de webshop een datum gekozen voor installatie, 18 december. Die bewuste 18de december heb ik thuis zitten wachten tot de technicus kwam, maar die is niet gekomen. Ik heb gebeld naar de klantendienst, waar men mij doodleuk vertelde dat de bestelling door het systeem geannuleerd was. Wij waren hier niet over op de hoogte gesteld. De medewerker heeft aan de telefoon het abonnement opnieuw besteld en een nieuwe datum gegeven voor installatie, 9 januari. Eergisteren opnieuw tevergeefs zitten wachten op de technicus; na een telefoontje 's avonds aan de klantendienst bleek dat het abonnement opnieuw geannuleerd was. 10 januari is er een nieuwe aanvraag gebeurd en heeft men mij beloofd dat het in orde zou komen, vandaag bel ik opnieuw naar
Ik heb sinds een 5tal jaar een vast internet maxi (maximal 100 MBPS download/15 MBPS upload snelheid) abonnement. - Vermits ik de laatste maanden wat performantieproblemen had tijdens het tele-(thuis) werken, heb ik via www.speedtest.net meermaals (met 1 toestel) nagegaan wat de concrete snelheden zijn >> rond de 45 MBPS download, 14 MBPS upload. - Bij laatste contact met technische dienst: "het zal nooit meer dan 50 worden, vanwege de huidige fysieke beperkingen (afstand centrale - woning, type kabel, aantal gebruikers, enz.). - Bij contact met abonnementsdienst werd aangegeven dat men aan het werken is om de fysieke beperkingen weg te nemen, zonder garantie wanneer. Hiermee had ik een antwoord op mijn 1ste vraag "kan het ooit 100 MBPS worden?" Op mijn 2de vraag: hoe kan gecompenseerd worden dat ik vanaf nu tot dan teveel betaal, want ik krijg maar 50% van de aangekondigde snelheid? kon abonnementdienst geen antwoord geven. Vandaar dat ik nu nogmaals een 15tal minuten ga
Beste Ik heb onlangs een access point gekocht om het bereik van mijn draadloos internet te vergroten. Het access point is een D-Link DAP 2695. Ik zou het netwerk van deze access point willen beveiligen en daarvoor moet ik naar de configuratiepagina in de browser met als ip-adres is 192.168.0.50, maar wanneer ik dit ingeef kom ik nergens uit en als ik bij de beheerpagina van Proximus kijk (192.168.1.1) zie ik het access point ook nergens tussen de aangesloten apparaten staan... Heeft iemand misschien tips of opmerkingen over dingen die ik verkeerd doe? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet William
Als ik mijn 4g aanzet voor pokemon go te spelen lukt dit niet maar met wifi dan weer wel ik heb een prepaid kaart
Om niet in herhaling te vervallen, zie hierbij copy van een mail gestuurd naar de Radio2 inspecteur. Beste Inspecteur, Toch nog graag eens terugkomen op uw interview met Sophie Dutordoir. Er wordt toch nog altijd veel ¨getoeterd¨over het feit dat er meer aandacht moet gaan naar klanten en klantinformatie. Getuige volgend voorval: Op mijn laatste factuur konstateer ik dat mijn maandelijks abonement voor 2 mobiele telefoons gestegen is met 12%(3€ op 25€); voorwaar veeeeeele malen meer dan een eventuele indexaanpassing. Dan maar even kontakt opnemen met de klantendienst. Gelukkig via een gratis 0800 nummer; prachtig maar onbereikbaar. Dan maar eens een mailtje sturen naar de klantendienst. Niets te vinden om een mail te sturen; klachten kunnen enkel via twitter, facebook, ea gestuurd worden. ik ben echter hoegenaamd niet geinteresseerd om me daar bij aan te sluiten. Maar wonder boven wonder kun je wel je klachtbehandeling opvolgen; dit is uiteraard zeer interessant voor Proximu
Geachte - ik ben net terug van een week in Tanzania , Zanzibar tot mijn ergernis heb ik een week geen netwerk gehad graag had ik hiervoor een uitleg of althans een vergoeding gekregen dank, Jan Nellens
Zoals in de titel staat heb ik 2 weken geleden de omzetting van een pay & go naar een abonnement aangevraagd. Tot op heden heb ik enkel de bevestiging van de desbetreffende winkel via brief in mijn bus gekregen. Waarom duurt dit allemaal zo lang?
Kan niet inloggen op de tv app, krijg altijd de boodschap dat ik mij moet abonneren. Heb Familus. Klant nr 014650785. Kan iemand mij helpen. Bedankt.
Hallo, Mijn Sim is vandaag geregistreerd en ik kan mijn Apple ID niet voltooien door provider staat erop dus kan ook geen applicatie's downloaden.. Weet iemand hoe dat zou komen?
Hey! Ik heb sinds 12 januari een nieuw abonnoment bij Proximus, nl. Mobilus S. Ze zeiden dat ik mijn oude simkaart gewoon moest blijven gebruiken tottdat mijn nieuwe wordt geactiveerd maar dat is al meer dan een week geleden. Vandaag heb ik naar Proximus gebeld om dit te vragen maar als antwoord kreeg ik dat ik moest bellen naar het nummer 6000 dat niet in gebruik blijkt te zijn... Wat moet ik nu doen?
Als ik inlog zegt hij dat ik geen toegang heb terwijl op my Proximus staat dat het actief is. Kan de klantendienst ook niet bereiken. Vandaag 30' aan de lijn gewacht, geen resultaat.
Beste, Ik heb onlangs een Tuttimus abonnement gekregen. Normaal gezien zou ik een internet connectie tot 100 mb moeten hebben maar de realiteit zit hier toch wel ver van. Volgens de speedtest heb ik maar iets meer als 7 mb. Is dit normaal? http://www.speedtest.net/my-result/a/3575429076
hoe kan ik zien wie het meeste download thuis we zitte met 3 op het internet en download is zo hoog wil nu weten wie van ons 3 het meest download want kan niet echt uit met die uren via internet te kijken of welke uren er het meest word gedownload
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.