Zoals in de titel staat heb ik 2 weken geleden de omzetting van een pay & go naar een abonnement aangevraagd. Tot op heden heb ik enkel de bevestiging van de desbetreffende winkel via brief in mijn bus gekregen.
Waarom duurt dit allemaal zo lang?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Rub1con76!
Kan je mij het betrokken oproepnummer via een privébericht doorsturen aub?
Dan kijk ik het nodige voor je na. :)
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Kan je mij het betrokken oproepnummer via een privébericht doorsturen aub?
Dan kijk ik het nodige voor je na. :)
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Ik heb een pb gestuurd ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.