Sinds kort werkt de optie 'Herbekijken' niet meer. Na meerdere seconden gaat het scherm gewoon opnieuw naar het huidige programma en dus niet naar het begin van dat programma.
Ik heb reeds de modem en Bbox herstart (meerdere malen), maar dit heeft niet geholpen.
Bladzijde 1 / 1
Probeer een FacReset van de decoder;
Hierbij info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Hopelijk is het probleem daarmee opgelost.
mvg.
Hierbij info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Hopelijk is het probleem daarmee opgelost.
mvg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.