Skip to main content
Antwoord

Probleem met inloggen op app Proximus tv

  • January 18, 2018
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

Als ik inlog zegt hij dat ik geen toegang heb terwijl op my Proximus staat dat het actief is.
Kan de klantendienst ook niet bereiken. Vandaag 30' aan de lijn gewacht, geen resultaat.

Beste antwoord door Jean-PaulS

Dag Bjorninho,

Er was inderdaad een profielfout. Kan je nu even controleren?

Groeten Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • Apprentice
  • January 18, 2018
Ook nieuwe klant ? Ik sinds gisteren en ook nog geen Proximus TV op de iPad.
Ik kreeg wel iemand aan de telefoon en die zei mij dat ik best nog enkele dagen wacht, tot alle databases gekoppeld zijn.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 19, 2018
Nancy,

Heb je problemen met in te loggen met ProximusTV? Dit zou opgelost zijn nu met je Myproximus account

n***y.de.*****k@hotmail.com

Groeten, Jean-Paul

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 19, 2018
Dag Bjorninho,

Er was inderdaad een profielfout. Kan je nu even controleren?

Groeten Jean-Paul

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 19, 2018
Inloggen op x0X0@yahoo.com (Je Myproximus account)

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 19, 2018
Is opgelost Jean-Paul.
Bedankt voor de snelle interventie!!!

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 22, 2018
bjorn
dit kan mogelijk een probleem zijn met je wifisignaal
je kan even proberen hiervoor je wifikanaal aan te passen



http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/p...