Skip to main content
Als ik inlog zegt hij dat ik geen toegang heb terwijl op my Proximus staat dat het actief is.

Kan de klantendienst ook niet bereiken. Vandaag 30' aan de lijn gewacht, geen resultaat.
Ook nieuwe klant ? Ik sinds gisteren en ook nog geen Proximus TV op de iPad.

Ik kreeg wel iemand aan de telefoon en die zei mij dat ik best nog enkele dagen wacht, tot alle databases gekoppeld zijn.
Nancy,



Heb je problemen met in te loggen met ProximusTV? Dit zou opgelost zijn nu met je Myproximus account



n***y.de.*****k@hotmail.com



Groeten, Jean-Paul
Dag Bjorninho,



Er was inderdaad een profielfout. Kan je nu even controleren?



Groeten Jean-Paul
Inloggen op x0X0@yahoo.com (Je Myproximus account)
Is opgelost Jean-Paul.

Bedankt voor de snelle interventie!!!
bjorn

dit kan mogelijk een probleem zijn met je wifisignaal

je kan even proberen hiervoor je wifikanaal aan te passen







http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/p...

Reageer