Skip to main content
Vraag

Pokémon GO

  • March 27, 2017
  • 4 reacties
  • 278 Bekeken

Als ik mijn 4g aanzet voor pokemon go te spelen lukt dit niet maar met wifi dan weer wel ik heb een prepaid kaart
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • March 28, 2017
Dag Nick,

Je beschikt op dit moment over voldoende MB op je herlaadkaart?

Mvg, Nicky

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 7, 2017
Ja ik heb genoeg mb en ben juist overgeschakeld op een abonement maar lukt nog steeds niet alles staat op in 4g

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 7, 2017
Heb je de applicatie al eens geherinstalleerd?

  • Apprentice
  • January 22, 2018
wij hebben exact hetzelfde probleem...
"ligt niet aan ons", zegt proximus...
"ligt aan een blokkade door proximus", zegt het proximus center...
leuk zo, 1 gratis app.... zeer gratis als het toch niet werkt...