Skip to main content
Vraag

Factuur komt niet meer via email?

  • January 19, 2018
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

sinds December komt mijn factuur plots niet meer via email, terwijl dit voorheen wel het geval was.
met als gevolg dat ik dit pas vandaag merkte en een paar dagen te laat ben met het betalen.

alles staat wel goed ingesteld in mijn configuratie scherm.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 22, 2018
Beste Kenny, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 22, 2018
Gedaan!
Bedankt

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 22, 2018
Hallo Kenny, ter controle, kan je mij je emailadres nog eens doorgeven? Om te zien dat het emailadres ook juist staat in ons facturatie-sytseem. Groeten, Aw