Skip to main content
Antwoord

Geen verbinding in Zanzibar

  • January 18, 2018
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Geachte - ik ben net terug van een week in Tanzania , Zanzibar
tot mijn ergernis heb ik een week geen netwerk gehad
graag had ik hiervoor een uitleg of althans een vergoeding gekregen

dank,
Jan Nellens

Beste antwoord door AkiW

Hallo Jan,

bij nazicht van je gsm nr stel ik vast dat er een blokkering opstaat voor gebruik in het buitenland. Vandaar dat je niet kon bellen/ sms'en/ surfen in Tanzania. Had je ons toen gevraagd om deze blokkering te verwijderen? Van welke datum tot welke datum was je in Tanzania? Ik kijk dit na voor de creditering ( rechtzetting).

Alvast onze excuses voor het ongemak

Groeten,

Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 19, 2018
Beste Jan,kan je ons via privébericht het betrokken gsmnummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 22, 2018
Hallo Jan,

bij nazicht van je gsm nr stel ik vast dat er een blokkering opstaat voor gebruik in het buitenland. Vandaar dat je niet kon bellen/ sms'en/ surfen in Tanzania. Had je ons toen gevraagd om deze blokkering te verwijderen? Van welke datum tot welke datum was je in Tanzania? Ik kijk dit na voor de creditering ( rechtzetting).

Alvast onze excuses voor het ongemak

Groeten,

Aw