Skip to main content
Vraag

Ruim 2 weken geleden abonnement aangevraagd

  • January 19, 2018
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Zoals in de titel staat heb ik 2 weken geleden de omzetting van een pay & go naar een abonnement aangevraagd. Tot op heden heb ik enkel de bevestiging van de desbetreffende winkel via brief in mijn bus gekregen.
Waarom duurt dit allemaal zo lang?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • January 22, 2018
Hallo Rub1con76!

Kan je mij het betrokken oproepnummer via een privébericht doorsturen aub?
Dan kijk ik het nodige voor je na. :)

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 22, 2018
Ik heb een pb gestuurd ?