Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik telefoneer naar gratis support nummer met vraag over MyProximus, maar de persoon die ik aan de lijn kreeg zei dat hij MyProximus zelf niet kent en niet gebruikt. Hoe kan je dan iemand helpen?
Ik probeer me aan te melden met myProximus login op Cloud app, maar dit lukt niet. Wat doe ik verkeerd? Hoe komt het dat ik in mijn pack Tuttimus 3x "Cloud" heb staan in overzicht producten? Heb ik dan recht op 3x 10 GB? Dat is wel leuk, maar 1x 10 GB "Cloud" en dat toegankelijk zou zijn, daarmee zou ik al tevreden zijn!
Hallo, Wanneer ik op de site van Proximus naar m'n verbruik wil kijken, krijg ik volgende foutboodschap: (zie afbeelding). De foutmelding gaat precies over een pack, maar ik heb helemaal geen pack meer. Het pack werd volledig opgezegd en ik heb nu enkel nog een Internet Start abonnement. Maar omwille van die foutmelding, kan ik m'n verbruik van Internet Start dus niet opvolgen. Is hier een oplossing voor? Mvg, Kristof
Na tweemaal telefonisch kontakt - nog géén oplossing voor mijn beeldformaat. k'Heb een nieuwe decoder V5-swap met harde schijf. (reeds gereset ook) Via instellingen-systeem-beeld ga ik naar de gewenste instelling -vb:4/3. Op al die verschillende instellingen blijft mijn scherm te breed, en kunnen we de randen niet lezen. Mijn e-mail is reynders.beerten@skynet.be - Tel: 013-672810
Ik probeer mijn domiciliering al gedurende verschillende dagen aan te passen. Moet hiervoor via de telefonische klantendienst passeren.... maar onmogelijk: gisteren meer dan 15' vandaag meer dan 25' en nog steeds geen antwoord... Waarom niet eenvoudigweg een document beschikbaar maken via de website? Ter info: via Lampiris kan dit eenvoudig via de website, ziekenfonds stuurt een document op (aangevraagd via email), Corona Dirtect doet het ook via een eenvoudige email aanvraag. Bij Proximus: onmogelijk! Misschien het beste om de domiciliering via mijn bank stop te zetten? Misschien dat Proximus dan wakker schiet?
beste, of dat het juiste woord is om jullie aan te spreken weet ik niet. Op 14/12/2017 bracht ik mijn gsm een Iphone 7 plus binnen in Proximus Waasland Shopping Center is sinds dat moment is de miserie begonnen. Na 1 week krijg ik het bericht van de winkel dat mijn gsm terug binnen was in de winkel. Maar niets is minder waar, toen ik het pakketje open deed bevatte die geen Iphone plus maar een gewone Iphone 7. Ik was versteld dat zoiets zelfs kon gebeuren. Dus de Proximus winkel beloofde mij op de hoogte te houden, beloven.. maar dat deden ze dus niet. Ik ging elke keer weer naar Sint-Niklaas voor meer informatie omdat ik er anders niet wijzer op ging worden, maar niemand wist mij daar iets meer te zeggen. Dus uit eigen beweging nam ik contact op met DynaFix en daar kreeg ik dan uit eindelijk te horen dat mijn gsm verwisseld was met een andere klant. Maar de klant antwoorde op geen enkel bericht van DynaFix. Ik vond dat ik het recht had op een nieuwe gsm en dat werd mij ook bevest
Ik ben een nieuwe klant bij Proximus, Ik heb een business pack, met 3 gsm abonnementen van 10gb data verbruik. Wanneer ik kijk naar mijn verbruik zie ik bijvoorbeeld staan: momenteel verbruik 3,2gb van de 7,75 beschikbare GB. Hoe komen het dat er slechts 7,75gb beschikbaar zijn ipv de 10gb waarvoor ik getekend heb?
Beste, Graag had ik mijn mobiele nummer getransfereerd naar een andere operator maar ik heb de feedback gekregen dat het overzetten van het nummer niet mogelijk is aangezien mijn SIM kaart bij Proximus de status 'niet actief' zou hebben terwijl deze nog gewoon werkt. Dit belemmert de nummeroverdracht.. Ik heb deze vraag ook enkele dagen geleden via facebook gesteld maar tot op heden nog geen gehoor gekregen. Kan deze op terug actief (gereactiveerd) worden aub. Alvast bedankt.
ik kan mijn serie opnamen niet langer bewaren wat ik ook doe het blijft altijd het zelfde en ook mijn beeld blokkeert regelmatig 20 tot 30 keer per film en dit voor 3 a 4 seconden je ben dan ook telkens een stuk kwijt of ik nu bel of niet alles is in (orde) zegen zij mijn echtgenote kijk naar tv op laptop deze verliest altijd de Wi-Fi in orde dat het is ?????
Bij een opname blijkt dat we telkens minstens 5 minuten moeten doorspoelen om aan het opgenomen programma te komen. Ik dacht dat we deze tijd in de vorige interface konden instellen (alsook de extra tijd na de opname), maar vind dit nergens meer terug. Is dit niet meer instelbaar, of ligt dit aan de programmamakers die niet op tijd starten (lees: reclame willen opdringen) ?
Als ik wil verbinden met bekende netwerken (thuis, op het werk...) lukt dat niet. Ook de mobiele verbinding (4G) werkt niet. Ik kan wel verbinden met andere toestellen, dus aan het netwerk ligt het niet. Wat kan ik doen?
Proximus tv slecht beeld en scherm staat vast enkel op tv, niet op pc en tablet. Eigenaardig begint op dinsdagavond en meestal werkt alles tegen de woensdagavond weer.lijntest lukt dan ook niet iemand ervaring mee ?alles resetten en heropstarten werkt niet
Hallo allemaal, mijn werkgever is bereid om de kosten voor mijn internetgebruik thuis terug te betalen. Dat is natuurlijk interessant, maar op mijn factuur staat enkel een totaalprijs voor mijn 'pack' met internet en TV (namelijk €59 per maand) - en TV-kosten kunnen uiteraard niet worden terugbetaald. Bijgevolg zou ik moeten weten (en kunnen documenteren naar mijn werkgever toe) welk gedeelte van die €59 precies de kosten voor 'Internet comfort' dekt. Hoe doe ik dat? Groeten Arne
Ik heb last van regelmatige onderbrekingen wanneer ik op de laptop naar tv overal wil kijken. Zo valt het signaal regelmatig uit, waarna ik de pagina moet refreshen om opnieuw beeld te krijgen. Dit is uiteraard uitermate lastig, zeker als je naar een wedstrijd voetbal probeert te kijken. Mijn wifi signaal is sterk genoeg en de app 'Home optimizer' geeft aan dat alles goed is. Ik zit ook vlak bij mijn modem, zonder mogelijke storende factoren tussen mij en de modem. Ook op mijn gsm heb ik dezelfde problemen indien ik via wifi ga. Het is vreemd genoeg zo dat ik via 4G een veel stabielere ervaring heb. Waar kan dit aan liggen en wat zijn de mogelijke oplossingen?
Onlangs heb ik een aanvraag ingediend bij Proximus om mijn nummer op mijn naam te plaatsen ( niet meer op naam bedrijf ). Er was duidelijk gevraagd de nummer om te zetten naar prepaid, en dit heb ik ook op mail staan. Nu blijkt dat mijn nummer op inactief is geplaatst. Na verschillende telefoons en bezoeken aan proximus centers blijkt het niet mogelijk om mijn nummer terug op actief te plaatsen. Ik ben met andere woorden mijn nummer kwijt? Hoe krijg ik mijn nummer terug na deze fout van Proximus?
In januari vertoefden we 7 dagen in het buitenland!? PC en TV staan dan volledig UIT/AF. Hoe is het dan mogelijk dat we uploads en downloads hebben, soms zelfs sessies vast internet van 32u !? Gevolg van de panne in januari? Wat loopt er toch allemaal fout? Wordt zonder ons medeweten gebruik gemaakt van ons volume? Voor onze gsm's met mobiel internet stapten we reeds over op een andere provider. 08/01/2018 03:44:26 16h 9m 5s 41 863 Kb 505 865 Kb Vast Internet 08/01/2018 20:02:54 3h 59m 57s 7 869 Kb 167 485 Kb Vast Internet 09/01/2018 00:02:51 24h 0m 0s 148 336 Kb 2 731 069 Kb Vast Internet 10/01/2018 00:02:51 24h 0m 1s 26 430 Kb 575 205 Kb Vast Internet 11/01/2018 00:02:52 28h 0m 0s 13 450 Kb 425 728 Kb Vast Internet 12/01/2018 04:02:52 24h 0m 0s 11 807 Kb 372 311 Kb Vast Internet 13/01/2018 04:02:52 24h 0m 1s 12 058 Kb 386 040 Kb Vast Internet 14/01/2018 04:02:53 20h 0m 0s 9 972 Kb 325 522 Kb Vast Internet 15/01/2018 00:02:53 32h 0m 1s 15 707 Kb 512 227 Kb Vast Internet 16
Waarom heb ik twee kanalen Eurosport die hetzelfde programma tonen maar dan in het Nederlands of het Frans? Kunnen die twee talen niet op één kanaal zodat we meer keuze qua sport hebben? Dit weekeinde de match van Elise Mertens gemist terwijl die bij de concurrentie wel aan bod kwam. Een belangrijk familielid dringt aan op verandering.
Beste, ik heb sinds een maand Proximus tv. Ik heb de app geïnstalleerd op mijn iphone, maar telkens als ik inlog met MyProximus account springt deze terug naar het beginscherm. Via een pc kan ik wel inloggen en werkt het prima. Iemand advies hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt
Beste Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een uitstel van betaling te krijgen voor volgende factuur. 6748997871
Ben pas klant en zou de proximus tv applicatie op mijn android tablet willen installeren. Doch telkens ik deze wil openen zegt men geen toegang, kan iemand mij verder helpen via dez weg? Klantnr: 617044772 Tx.
Beste Zelfde probleem als vele inloggen op app Proximus tv lukt niet steeds terug gestuurd naar inlog pagina. Mvg
Hallo, dinsdag 16 januari een aanvraag gedaan om over te schakelen naar Tuttimus via EPP pagina. Een mail gekregen dat er binnen de 2u iemand zou bellen. Aangezien ik donderdag nog altijd niet gebeld werd, heb ik dan maar zelf gebeld. Zeker 20 min. aan de telefoon gehangen en de persoon zei dat het in orde was. Hoe komt het dan dat we dit nu nog altijd niet zien op MyProximus en dat we geen bevestigingsmail gekregen hebben? Mvg, Caroline
sinds zondag 21/01/2018 11u45 geen tv na verschillende pogingen had ik rond 16u30 de dienst 080022800 aan de lijn men vroeg of ik de decoder al had herstart maar dit was reeds meerdere malen gebeurd idem dito voor de modem over een panne werd er niet gesproken volgens de dame lag het aan de decoder dus kreeg ik het voorstel de decoder om te ruilen maar die zou pas dinsdag 23 januari in het afhaalpunt van mijn keuze dit stond eveneens in de email vermeld die kreeg ter bevestiging van ons gesprek. Ik Citeer:"Het bestelde materiaal wordt geleverd in het door u gekozen UPS-punt op 23 januari 2018.U ontvangt een sms zodra uw pakket beschikbaar is. U kunt vanaf 1 dag vóór de leveringsdatum uw pakket ook volgen via de UPS-website www.ups.be. Klik boven in het menu op 'Traceren' -> ' Traceren en traceergeschiedenis' -> 'Traceren volgens referentie'. Voer daarna uw mobiele nummer 0032.............. in bij 'Zendingsreferentie'." maar daar loopt blijkbaar ook iets mis toen i
Mijn sim kaart van proximus is geactiveerd maar mijn sim kaart van orange is wel nog steeds actief. ik heb doorgegeven dat ik mijn nummer van orange wil meenemen naar proximus maar de sim-kaart van proximus is een andere nummer.. wat moet ik nu doen? beide kaarten zijn actief, maar 2 verschillende nummers
Beste, Ik heb al meerdere maal gevraagd (zowel telefonisch als via email) de huur stop te zetten van de telefoon aangezien dit toestel al 2 jaar niet meer in gebruik is maar ik krijg nog steeds het bedrag aangerekend op de factuur . Gelieve dit dringend in orde te brengen anders zien we ons genoodzaakt om over te stappen naar andere provider Groeten
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.