Skip to main content
Vraag

Wifi en 4G werken niet op iPhone

  • January 24, 2018
  • 4 reacties
  • 642 Bekeken

Als ik wil verbinden met bekende netwerken (thuis, op het werk...) lukt dat niet. Ook de mobiele verbinding (4G) werkt niet. Ik kan wel verbinden met andere toestellen, dus aan het netwerk ligt het niet. Wat kan ik doen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 24, 2018
Heb je al eens een factory reset van je toestel waar niks meer op werkt geprobeerd ?

Martin
  • January 24, 2018
heb je de instellingen al eens nagekeken met wat hier te vinden is >
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 24, 2018
Ik heb de netwerkinstellingen al eens gereset, het toestel ook gereset, niets helpt

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • January 24, 2018
Dan vrees ik dat er ergens een defect zit op je toestel zelf.