Als ik wil verbinden met bekende netwerken (thuis, op het werk...) lukt dat niet. Ook de mobiele verbinding (4G) werkt niet. Ik kan wel verbinden met andere toestellen, dus aan het netwerk ligt het niet. Wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Heb je al eens een factory reset van je toestel waar niks meer op werkt geprobeerd ?
heb je de instellingen al eens nagekeken met wat hier te vinden is >
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html
Ik heb de netwerkinstellingen al eens gereset, het toestel ook gereset, niets helpt
Dan vrees ik dat er ergens een defect zit op je toestel zelf.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.