Skip to main content
sinds zondag 21/01/2018 11u45 geen tv

na verschillende pogingen had ik rond 16u30 de dienst 080022800 aan de lijn

men vroeg of ik de decoder al had herstart maar dit was reeds meerdere malen gebeurd

idem dito voor de modem

over een panne werd er niet gesproken

volgens de dame lag het aan de decoder

dus kreeg ik het voorstel de decoder om te ruilen maar die zou pas

dinsdag 23 januari in het afhaalpunt van mijn keuze

dit stond eveneens in de email vermeld die kreeg ter bevestiging van ons gesprek.

Ik Citeer:"Het bestelde materiaal wordt geleverd in het door u gekozen UPS-punt op 23 januari 2018.U ontvangt een sms zodra uw pakket beschikbaar is.

U kunt vanaf 1 dag vóór de leveringsdatum uw pakket ook volgen via de UPS-website www.ups.be. Klik

boven in het menu op 'Traceren' -> ' Traceren en traceergeschiedenis' -> 'Traceren volgens referentie'. Voer

daarna uw mobiele nummer 0032.............. in bij 'Zendingsreferentie'."


maar daar loopt blijkbaar ook iets mis

toen ik van de morgen keek op die site stond er

Geplande aflevering:

Donderdag, 25/01/2018 , Voor het einde van de dag

zie hieronder





ik heb terug naar 080022800terug gebeld en gevraagd of dit normaal is dat je zolang zonder decoder zit en of er geen andere manier was om de decoder sneller om te wisselen

maar het antwoord was negatief

vroeger kon je zelf in de winkel de decoder gaan afhalen nu dus niet meer

ik stel vast dat de postduif sneller is dan de pakjesdienst van proximus



is dit de nieuwe vlotte service van Proximus??????

De Service naar de klanten toe wordt steeds erger blijkbaar

ik heb reeds eerder al vele malen contact gehad dat wij nog steeds de ongelukkige bezitters zijn van ADSL en dat we zodoende vele zenders aan onze neus zien voorbij gaan met name alle zenders die enkel in HD uitgezonden worden kunnen wij niet bekijken

Er is verschillende malen gevraagd hier iets aan te doen maar eveneens zonder resultaat

je krijgt steeds het antwoord: daar kunnen wij niets aan doen of denk niet dat het zal veranderen want er zijn te weinig klanten in de regio of de gemeente die moet goedkeuren om de koperen kabels te vervangen naar glasvezel enzovoort enzovoort

M.a.w. je wordt steeds met een kluitje in het riet gestuurd



Het is blijkbaar normaal dat je minstens 5 dagen zonder tv zit

want het is nog af te wachten dat de decoder donderdag in het afhaalpunt ter beschikking is.



En de factuur ???? inderdaad die blijft maar doortikken

ik verwacht minstens een financiële compensatie voor dit ongemak.



Voor ons is Proximus allesbehalve een Happy House
vanavond een sms gekregen decoder is dan toch geleverd in het kiala punt

maar was al gesloten dus morgen eerste werk decoder afhalen

hopelijk is dit probleem dan opgelost en komt er misschien ooit nog een oplossing voor het ADSL probleem

Reageer