Skip to main content
Ik probeer mijn domiciliering al gedurende verschillende dagen aan te passen.

Moet hiervoor via de telefonische klantendienst passeren.... maar onmogelijk: gisteren meer dan 15' vandaag meer dan 25' en nog steeds geen antwoord...

Waarom niet eenvoudigweg een document beschikbaar maken via de website?

Ter info: via Lampiris kan dit eenvoudig via de website, ziekenfonds stuurt een document op (aangevraagd via email), Corona Dirtect doet het ook via een eenvoudige email aanvraag. Bij Proximus: onmogelijk!

Misschien het beste om de domiciliering via mijn bank stop te zetten? Misschien dat Proximus dan wakker schiet?
Beste Tom, excuses voor het ongemak, je kan deze aanpassing ook via deze weg regelen. Kan je hiervoor via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en de aanpassing die je wenst uit te voeren. Dan doen we hier het nodige voor. Groetjes Freya
Beste antwoord



Beste Tom, excuses voor het ongemak, je kan deze aanpassing ook via deze weg regelen. Kan je hiervoor via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en de aanpassing die je wenst uit te voeren. Dan doen we hier het nodige voor. Groetjes FreyaBeste Tom, excuses voor het ongemak, je kan deze aanpassing ook via deze weg regelen. Kan je hiervoor via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven en de aanpassing die je wenst uit te voeren. Dan doen we hier het nodige voor. Groetjes Freya

Reageer