Skip to main content
Antwoord

Aanmelden op Cloud lukt niet

  • January 22, 2018
  • 2 reacties
  • 321 Bekeken

Ik probeer me aan te melden met myProximus login op Cloud app, maar dit lukt niet.
Wat doe ik verkeerd?
Hoe komt het dat ik in mijn pack Tuttimus 3x "Cloud" heb staan in overzicht producten? Heb ik dan recht op 3x 10 GB? Dat is wel leuk, maar 1x 10 GB "Cloud" en dat toegankelijk zou zijn, daarmee zou ik al tevreden zijn!

Beste antwoord door WilfriedJ

Op onderstaande link kan je meer te weten komen over de 'Cloud' opslagruimte.
https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud

Wij hebben ondertussen de dubbele versies van de cloud & tv app verwijderd aangezien dit standaard niet inbegrepen is

Mvg.Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 24, 2018
Op onderstaande link kan je meer te weten komen over de 'Cloud' opslagruimte.
https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud

Wij hebben ondertussen de dubbele versies van de cloud & tv app verwijderd aangezien dit standaard niet inbegrepen is

Mvg.Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 24, 2018
OK, alvast vriendelijk bedankt