Ik probeer me aan te melden met myProximus login op Cloud app, maar dit lukt niet.
Wat doe ik verkeerd?
Hoe komt het dat ik in mijn pack Tuttimus 3x "Cloud" heb staan in overzicht producten? Heb ik dan recht op 3x 10 GB? Dat is wel leuk, maar 1x 10 GB "Cloud" en dat toegankelijk zou zijn, daarmee zou ik al tevreden zijn!
Antwoord
Aanmelden op Cloud lukt niet
Beste antwoord door WilfriedJ
Op onderstaande link kan je meer te weten komen over de 'Cloud' opslagruimte.
https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud
Wij hebben ondertussen de dubbele versies van de cloud & tv app verwijderd aangezien dit standaard niet inbegrepen is
Mvg.Wilfried
https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud
Wij hebben ondertussen de dubbele versies van de cloud & tv app verwijderd aangezien dit standaard niet inbegrepen is
Mvg.Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.