Skip to main content
beste,

of dat het juiste woord is om jullie aan te spreken weet ik niet. Op 14/12/2017 bracht ik mijn gsm een Iphone 7 plus binnen in Proximus Waasland Shopping Center is sinds dat moment is de miserie begonnen. Na 1 week krijg ik het bericht van de winkel dat mijn gsm terug binnen was in de winkel.

Maar niets is minder waar, toen ik het pakketje open deed bevatte die geen Iphone plus maar een gewone Iphone 7. Ik was versteld dat zoiets zelfs kon gebeuren. Dus de Proximus winkel beloofde mij op de hoogte te houden, beloven.. maar dat deden ze dus niet. Ik ging elke keer weer naar Sint-Niklaas voor meer informatie omdat ik er anders niet wijzer op ging worden, maar niemand wist mij daar iets meer te zeggen. Dus uit eigen beweging nam ik contact op met DynaFix en daar kreeg ik dan uit eindelijk te horen dat mijn gsm verwisseld was met een andere klant. Maar de klant antwoorde op geen enkel bericht van DynaFix. Ik vond dat ik het recht had op een nieuwe gsm en dat werd mij ook bevestigd in de Proximus winkel in Antwerpen. Maar de winkel in sint-niklaas dacht daar anders over. Zij lachten het probleem gewoon weg, arrogant en onbeleefd, nooit gedacht dat zo'n mensen zelfs in een winkel mogen werken en ik ben ABSOLUUT niet de eerste die dit zegt. Uit eindelijk was er een dame die daar werkte en me enorm had geholpen, zij ging ervoor zorgen dat ik meer wist over hoe de situatie juist zat. En dat deed ze ook, maar nu op de dag van vandaag is er nog steeds geen nieuws over mijn gsm en krijg ik het simpele antwoord van proximus Sint niklaas en ik citeer 'je kan van ons niets verwachten als wij daar ook niet verantwoordelijk voor zijn' ik dacht dat ik alles al gezien en gehoord had maar niets is minder waar. Echt triets, ik ben klant bij JULLIE en ik steek mijn gsm ter reparatie binnen bij JULLIE dus jullie zitten hier even goed in verwikkeld dus wil ik dan ook om samen een oplossing te zoeken en niet de zever die ik nu al meer dan een maand moet aanhoren. Tot slot is mijn gsm terug binnen gekomen in het Waasland Shopping Center maar volledig geblokkeerd en in gebruik van de andere klant en nu blijft het compleet stil en blijf ik achter met niets? kan dit zomaar? dat noem ik puur diefstal, erg echt erg.
Best per aangetekend schrijven een formele klacht en officiële ingebrekestelling sturen naar

Proximus Klantendienst Residentieel - Koning Albert II laan 27 - 1030 Brussel

met zoveel mogelijk gegevens (data, collinr, tf nr, IPhone EMEI nr, namen, contactpersonen, ...)

met eis tot teruggave eigendom en compensatie voor het geleden ongemak binnen een redelijke termijn van bv. max. 3 weken

Eventueel ingaan op een redelijk alternatief voorstel van Px en zonder akkoord/adequate oplossing in eerste instantie klacht neerleggen bij ombudsdienst telecom

http://www.ombudsmantelecom.be/
Beste Bram, het spijt me dit alles te vernemen. In principe is het inderdaad aan de winkel of dynafix om verder met jou naar een oplossing te zoeken. Kan je het betrokken klantennummer en IMEInummer van je toestel bezorgen via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we verder na wat we voor je kunnen doen? Welke concrete problemen ervaar je met je toestel? Groetjes Freya

Reageer