Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Graag zou ik het verbrijk ook willen nukken ctrl. Hoe
Vandaag bel ik in voor een facturatiefout. Mevrouw vraagt mijn gsm nummer. " Dat nummer staat niet meer op uw naam en op uw adres" Ik zeg dat kan niet, zij zegt toch wel. Mevrouw blokkeert mijn simkaart. Px zegt: als dat zo zou zijn moest ze de registratie ongedaan maken. Ik moet naar de winkel waar men de kaart zou deblokkeren. Dat kunnen ze niet. Terug PX gebeld: oplossing neem een abonnement ! Terug gebeld we hebben een dossier, oeps verkeerde datum. Ik krijg in het totaal 3 nummers om te bellen. Goed nieuws wij gaan het deblokkeren, ah nee toch niet is prepaid en het nummer bestaat niet meer. We gaan het oplossen, we maken een dossier, we zenden U een mail zo binnen de 15 minuten. Niets ontvangen. Terug gebeld. Uw nummer is niet afgesloten. Oeps sorry het is geblokkeerd. Wat U verteld dat kan niet, wij blokkeren nooit zomaar een nummer. Er is geen dossier aangemaakt Goed nieuws ! Vanavond tegen 16 uur is uw kaartje zeker actief Niet
wie kan hier mee mij helpen dit is het antwoord van ftp verbinding 500 'AUTH': command unrecognized wie kan me helpen ik dank u
Heb een website op users.skynet. Ik migreer bestanden tussen mijn pc en de server viade ingebouwde ftp van dreamweaver. Probleem. Er zijn bestanden op de server die ik niet meer kan verwijderen. Ik krijg volgende boodschap: Een FTP-fout is opgetreden. Kan de servermap css niet verwijderen. Dreamweaver heeft een fout ... Het lukt evenmin via Filezilla.
Vandaag heb ik de nieuw decoder V6 aangesloten en getest - alles verliep vlot. Bij een volgende start kreeg ik geen beeld en via de herbevestiging op HMDI1 kwam het beeld terug. Dan even kijken of mijn opnames nog werken - ik zag zoals gewoonlijk alle titels staan maar wanneer ik een opname wilde starten kreeg ik de volgende melding: fout SPC_4 - de HD is niet geactiveerd of je hebt geen abonnement meer op dit kanaal. Wat nu?
Hallo, ik overweeg het abonnement bij proximus op te zeggen en aan te sluiten bij scarlet. Kan ik nog een tijdje mijn mails van skynet (....@skynet.be) forwarden naar een nieuw adres: ....@scarlet.be. Hoelang en hoed? Rudy Mahieu
Blijkt nog steeds niet duidelijk gezien de vele topics en verschillende antwoorden. De link die hier vaak geplaatst werd spreekt enkel van UPS, de klantendienst spreekt van inleveren, of zelfs Bpost. Hoe gaat dit nu eigenlijk.
Wat moeten we nu doen met onze modem en decoders? Hebben ons abonnement opgezegd omwille van verhuis.
Wanneer ontvang ik als geselecteerde tester voor de nieuwe decoder meer info over hoe en wanneer ik deze ga ontvangen?
Beste proximus In december heb ik mijn internetcontract opgezegd. In de bevestigingsmail staat letterlijk: "Het staat u vrij het materiaal te behouden of binnen te brengen voor recyclage. Als u kiest voor recyclage , kunt u het materiaal gewoon binnenbrengen in een Recupel-punt (gemeentelijke containerpark)." Aangezien wij van plan zijn om over 4 maanden opnieuw een internet abonnement te nemen, hebben wij de modem gewoon behouden. Nu heb ik hiervoor een rekening gekregen van 99 euro. In de eerste plaats had dit moeten aangekondigd worden via de opzeggingsbevestiging en bovendien lijkt dit mij absurd omdat wij dan over 4 maanden opnieuw een model zullen moeten aankopen. Met vriendelijke groet Laura Klantnummer: 618518583
Telkens bij het inloggen op de tv-app krijg ik de melding dat deze diensten niet geactiveerd zijn. Ondertussen al 3x naar de veel te onhandige "helpdesk"gebeld om dit in orde te krijgen maar dit is nog niet het geval. Hopelijk langs deze weg meer succes
Beste, Wij blijven aanmaning krijgen voor een factuur betreffende niet indienen van de modem bij opzegging. Zie bijlage factuur + bewijs indienen van de modem (decoder werd reeds bij opzegging ingediend). Graag het nodige om dit op te lossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, David Moulsher
Proximus is duidelijk niet begaan met zijn klanten. E-mailen gaat niet, bellen is hopeloos en Facebook wordt niet beantwoord! Is dit de manier waarop Proximus zijn klanten behandelt? Hoe moet ik in godsnaam een klacht kunnen neerleggen en gehoord worden om een fout van Proximus zelf recht te zetten? Langs geen enkele weg gehoor. De frustraties lopen behoorlijk hoog op! Als dit uiteindelijk moet eindigen met een aangetekend schrijven is het meteen om alles op te zeggen en om naar de concurrentie te gaan. Die zien me graag komen... Maar ondertussen wel teveel betalen!
Hoi iedereen! Ik vroeg me af of Proximus plannen heeft om een app te lanceren voor het forum? Dit zou heel handig zijn voor onderweg of voor mensen die thuis geen desktop/pc/tablet hebben. 😅 Dit is een voorstel/idee naar Proximus gericht (ik weet niet hoe ik het anders zou moeten voorstellen) maar ik hoop wel dat jullie dit ook serieus nemen en hier eventueel kunnen vertellen of Proximus hieraan denkt/bezig is?
gsm smart +15 is ondertussen verhoogd naar 16 euro en heb nu maar 2 euro vermindering in pack maxi. Vroeger betaalde ik 15 euro met vermindering 5 euro. Betaal nu 14 euro tegenover 10 euro vroeger. Verlies van 4 euro Waarom... En kan dit zo maar?
Normale gang van zaken ?
Hoi Hoi Hoe komt het dat Bluetooth na het afsluiten van de laptop ook het programma verwijderd of een deel ervan? Nu moet ik het na opstarten steeds weer opnieuw alles installeren. Misschien niet een vraag voor het Proximus forum maar ik kom er zelf niet uit vandaar toch maar hier. Bedankt voor de antwoorden. Gr John
Deze maandag is een onderaannemer van Proximus langs gekomen voor de installatie van een tweede lijn. Hiervoor moest het voetpad opengelegd worden. Nadien hebben ze de tegels niet goed teruggeplaatst waardoor een grote verzakking is voor ons huis. Wie moeten we contacteren om dit te komen herstellen?
Als ik inlog ( sedert vandaag ) op myproximus heb ik geen facturen, geen producten niets, leeg.
Hoe kan ik de BBox3 zo instellen dat na een spanningsafval of na werken op de lijn er geen wijziging meer komt in WhatismyIPnummer ?? Ik gebruik dit om tijdens mijn verlof mijn Home camera's te bekijken. Wijzigen is eenvoudig maar kan het ook op afstand worden opgevraagd ?? Mvg Robert
Hoi, Ik ben geselecteerd om de V6 decoder te testen. Tot nu toe heb ik deze nog niet ontvangen en ik zie dat er reeds verschillende testers actief zijn op het forum. Wanneer mag ik de decoder verwachten? Vriendelijke groeten, Paul
Net vernomen na maanden van ellende op mijn pre-paid dat deze geregistreerd staat op een ander adres. Ik heb mijn pre-paid op mijn adres met mijn identiteitskaart geregistreerd. Helaas staat die nu op een ander adres. De ellende was: beide OUTLOOK accounts geblokkeerd daar mijn OUTLOOK een herstelfunctie had met GSM. Facebook geblokkeerd. Nieuw Facebook profiel geblokkeerd. Niet te verwonderen als een simkaart plots op een ander adres staat. Ik heb mijn nummer nu laten blokkeren.
Op 5 december 2017 had ik mijn eerste telefonisch contact met proximus om nieuwe klant te worden. Het pakket tuttimus met 2 mobiele abonnementen en tv aan 69€. Van toen is alles al fout beginnen lopen. We zijn nu 2 maand verder (30-tal telefoontjes +bezoek aan de proximus shop) en nog steeds zijn de problemen niet opgelost. Ik weet mezelf geen raad meer. Gezien de actie met de tv kunnen we ook niet onmiddellijk terug overstappen naar Telenet anders zitten we met kosten. Even een opsomming van de problemen : 1. verkeerde info aan telefoon wanneer levering van tv en wanneer de technieker langskomt 2. easy switch niet uitgevoerd. Dus overlapping met telenet = dubbele factuur. 3. pas na 1 maand was er 1 gsm-nummer overgezet 4. nummer van de vaste lijn is ons nooit doorgegeven. Wij hebben deze vernomen op onze eerste factuur. 5. eerste factuur compleet verkeerd en 2de gsm-nummer pas overzet na bezoek aan proximus-shop (1,5 maand later) 6. het 2de nummer zit nu nog steeds niet i
Sinds 2016 laat ik PX weten dat het adres op mijn facturen niet correct is, er staat een fout in de straatnaam en de postbode weigert de brieven nog in de bus te doen. Ik laat dit al heel lang weten, elke keer is het opgelost en elke factuur is het adres nog steeds met dezelfde fout.
wij ontvangen telefonische oproepen van klanten die niet ons willen contacteren maar wel een andere horecazaak, hoe kan dit?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.