Deze maandag is een onderaannemer van Proximus langs gekomen voor de installatie van een tweede lijn. Hiervoor moest het voetpad opengelegd worden. Nadien hebben ze de tegels niet goed teruggeplaatst waardoor een grote verzakking is voor ons huis.
Wie moeten we contacteren om dit te komen herstellen?
Bladzijde 1 / 1
Best hier eens melden:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Zou kunnen dat de gemeente het doet maar PX zal daar wel het juiste antwoord op geven, die werken worden uitbesteed...
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Zou kunnen dat de gemeente het doet maar PX zal daar wel het juiste antwoord op geven, die werken worden uitbesteed...
Of telefoneren naar dienst werven van Proximus.
Dat is inderdaad het beste: 0800 14 551.
Mvg,
Dag WimD, u kan best even contact opnemen met onze helpdesk werven. U kan hen bereiken op het nummer 0800/14551. Groeten Els
ok bedankt voor de nummer van de helpdesk werven, onze vraag wordt momenteel opgevolgd
WimD blij dit te horen. Groeten Els
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.