Skip to main content
Antwoord

Slordige werken aan het voetpad

  • February 8, 2018
  • 6 reacties
  • 1118 Bekeken

Deze maandag is een onderaannemer van Proximus langs gekomen voor de installatie van een tweede lijn. Hiervoor moest het voetpad opengelegd worden. Nadien hebben ze de tegels niet goed teruggeplaatst waardoor een grote verzakking is voor ons huis.
Wie moeten we contacteren om dit te komen herstellen?

Beste antwoord door ElsJ

Dag WimD, u kan best even contact opnemen met onze helpdesk werven. U kan hen bereiken op het nummer 0800/14551. Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 8, 2018
Best hier eens melden:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Zou kunnen dat de gemeente het doet maar PX zal daar wel het juiste antwoord op geven, die werken worden uitbesteed...

Martin
  • February 8, 2018
Of telefoneren naar dienst werven van Proximus.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • February 8, 2018
Of telefoneren naar dienst werven van Proximus.
Dat is inderdaad het beste: 0800 14 551.
Mvg,

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • February 9, 2018
Dag WimD, u kan best even contact opnemen met onze helpdesk werven. U kan hen bereiken op het nummer 0800/14551. Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 9, 2018
ok bedankt voor de nummer van de helpdesk werven, onze vraag wordt momenteel opgevolgd

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • February 9, 2018
WimD blij dit te horen. Groeten Els