Skip to main content
Proximus is duidelijk niet begaan met zijn klanten. E-mailen gaat niet, bellen is hopeloos en Facebook wordt niet beantwoord! Is dit de manier waarop Proximus zijn klanten behandelt? Hoe moet ik in godsnaam een klacht kunnen neerleggen en gehoord worden om een fout van Proximus zelf recht te zetten? Langs geen enkele weg gehoor. De frustraties lopen behoorlijk hoog op! Als dit uiteindelijk moet eindigen met een aangetekend schrijven is het meteen om alles op te zeggen en om naar de concurrentie te gaan. Die zien me graag komen... Maar ondertussen wel teveel betalen!
Hetzelfde probleem heb ik ook , na 1 maand via deze topic een reactie gehad ! Ben die klantendienst zo moe ! En een overzicht van mijn oproepen is blijkbaar moeilijk om door te sturen .

Echt niet tevreden
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:

• via 0800 22 800

• via contactpagina: https://www.proximus.be/contact en dan de verschillende stappen volgen ('Vind het antwoord op uw vraag')

• via de chat op die contactpagina (niet altijd actief, hangt van de beschikbaarheid van de agenten)

• via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)

• via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)

• via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer