Beste proximus
In december heb ik mijn internetcontract opgezegd. In de bevestigingsmail staat letterlijk: "Het staat u vrij het materiaal te behouden of binnen te brengen voor recyclage. Als u kiest voor recyclage ,
kunt u het materiaal gewoon binnenbrengen in een Recupel-punt (gemeentelijke containerpark)."
Aangezien wij van plan zijn om over 4 maanden opnieuw een internet abonnement te nemen, hebben wij de modem gewoon behouden. Nu heb ik hiervoor een rekening gekregen van 99 euro. In de eerste plaats had dit moeten aangekondigd worden via de opzeggingsbevestiging en bovendien lijkt dit mij absurd omdat wij dan over 4 maanden opnieuw een model zullen moeten aankopen.
Met vriendelijke groet
Laura
Klantnummer: 618518583
Bladzijde 1 / 1
Ter info: hier staat de procedure bij opzeg:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Hallo Laura,
een facturatie-rechtzetting is uitgevoerd ter rechtzetting. De aanrekening van € 99 ( modem) is gecrediteerd voor u. U moet dus enkel de € 0,89 ( gedeelte abonnementskost) nog betalen betreffende factuur nr 6828343109.
Groeten, Aw
een facturatie-rechtzetting is uitgevoerd ter rechtzetting. De aanrekening van € 99 ( modem) is gecrediteerd voor u. U moet dus enkel de € 0,89 ( gedeelte abonnementskost) nog betalen betreffende factuur nr 6828343109.
Groeten, Aw
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
Klopt niet volledig die link, spreekt alleen van UPS. Proximus aanvaardt ook via Bpost en afgifte in verkooppunt ook na stopzetten contract.
Ik vraag me toch af hoe komt het dan dat er zijn die om Bpost vragen en dan als antwoord krijgen dat het niet mogelijk is via Bpost en er ook nog mensen zijn die melden dat ze via een verkooppunt niet konden binnen brengen of is er onderscheid tussen Proximus centers en proximus partners.
Kan er ééns iemand van Proximus dit verduidelijken zodat we weer van die twijfels en misverstanden verlost zijn.
Kan er ééns iemand van Proximus dit verduidelijken zodat we weer van die twijfels en misverstanden verlost zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.