Skip to main content
Antwoord

Tv-app werkt niet

  • February 8, 2018
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Telkens bij het inloggen op de tv-app krijg ik de melding dat deze diensten niet geactiveerd zijn. Ondertussen al 3x naar de veel te onhandige "helpdesk"gebeld om dit in orde te krijgen maar dit is nog niet het geval.
Hopelijk langs deze weg meer succes

Beste antwoord door ElsJ

Dag Barneby, ik heb even alles bekeken en het zou nu moeten werken. Kan u nog eens proberen? Groeten Els
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • February 9, 2018
Dag Barneby, ik heb even alles bekeken en het zou nu moeten werken. Kan u nog eens proberen? Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 9, 2018
Ok deze werkt nu probleemloos,
Vriendelijk dank

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 9, 2018
Graag gedaan.