Skip to main content
Antwoord

MyProximus is leeg

  • February 9, 2018
  • 7 reacties
  • 230 Bekeken

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
Als ik inlog ( sedert vandaag ) op myproximus heb ik geen facturen, geen producten niets, leeg.

Beste antwoord door Antoon1

Als ik inlog op MyProximus geeft deze aan dat er vandaag vanaf 11.30 uur onderhoudswerkzaamheden zijn. Misschien daardoor ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • Antwoord
  • February 9, 2018
Als ik inlog op MyProximus geeft deze aan dat er vandaag vanaf 11.30 uur onderhoudswerkzaamheden zijn. Misschien daardoor ?

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • February 9, 2018
Hier geen problemen, alles werkt.
Misschien helpt dit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • February 9, 2018
Dat zal inderdaad de reden zijn wat Antoon aanhaalt.

Martin
  • February 9, 2018
Hier toch geen probleem om facturen en meer te raadplegen

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • February 9, 2018
Hier toch geen probleem om facturen en meer te raadplegen

Ja maar jij moet nog betalen zeker ( Yolo )... hahaha....

Martin
  • February 9, 2018
Neen want ik heb via MyProximus het adres veranderd en deze van mijn goede buur ingevoerd 😉

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • February 9, 2018
Neen want ik heb via MyProximus het adres veranderd en deze van mijn goede buur ingevoerd ;-)

beter een goede buur dan een verre vriend

😂 😂 😂

Toch nog iemand met goede buren ! Ruilen ???