Skip to main content
Als ik inlog ( sedert vandaag ) op myproximus heb ik geen facturen, geen producten niets, leeg.
Als ik inlog op MyProximus geeft deze aan dat er vandaag vanaf 11.30 uur onderhoudswerkzaamheden zijn. Misschien daardoor ?
Hier geen problemen, alles werkt.

Misschien helpt dit:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Dat zal inderdaad de reden zijn wat Antoon aanhaalt.
Hier toch geen probleem om facturen en meer te raadplegen
Hier toch geen probleem om facturen en meer te raadplegen



Ja maar jij moet nog betalen zeker ( Yolo )... hahaha....
Neen want ik heb via MyProximus het adres veranderd en deze van mijn goede buur ingevoerd 😉
Neen want ik heb via MyProximus het adres veranderd en deze van mijn goede buur ingevoerd ;-)



beter een goede buur dan een verre vriend



😂 😂 😂



Toch nog iemand met goede buren ! Ruilen ???