Als ik inlog ( sedert vandaag ) op myproximus heb ik geen facturen, geen producten niets, leeg.
Bladzijde 1 / 1
Als ik inlog op MyProximus geeft deze aan dat er vandaag vanaf 11.30 uur onderhoudswerkzaamheden zijn. Misschien daardoor ?
Hier geen problemen, alles werkt.
Misschien helpt dit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Misschien helpt dit:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Dat zal inderdaad de reden zijn wat Antoon aanhaalt.
Hier toch geen probleem om facturen en meer te raadplegen
Ja maar jij moet nog betalen zeker ( Yolo )... hahaha....
Neen want ik heb via MyProximus het adres veranderd en deze van mijn goede buur ingevoerd 😉
beter een goede buur dan een verre vriend
Toch nog iemand met goede buren ! Ruilen ???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.