Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Waarom staan er bij de Proximus facturen nog geen qr-codes zodat je rechtstreeks mobiel kan betalen met je gsm?
3 maand ellendig veel telefoontjes, verschillende bezoeken in de Proximus winkel heeft het ons gekost om eindelijk internet in huis te hebben. We zouden gecontacteerd worden voor een compensatie. 2 weken na de installatie nog niets. We hebben nog geen excuses ontvangen voor deze ellendig service. Ons geduld is op en een compensatie boeit ons niet meer. We nemen contact op met Sven Pichal Van Radio 2 en leggen uit hoe Proximus ons 3 maand aan het lijntje heeft gehouden. Onbegrijpelijk hoe jullie met klanten omgaan. Dit is echt niet meer van deze tijd. Nooit gedacht dat dit zo zou kunnen mislopen. Zeer jammer maar we zitten echt met een zeer bitter en wrang gevoel. En waarom is het zo omslachtig om een gewone klacht in te dienen? Hier is zeker over nagedacht! EC
Voor mijn verhuis wou ik mijn Proximus aansluiting meenemen naar mijn nieuw appartement. Proximus zei dat dit mogelijk was om de aansluiting zo snel mogelijk te komen uitvoeren. Wij kregen te horen dat dit mogelijk was op vrijdag 15 januari 2018. De dag van de installatie komt de technieker aan en zegt dat hij niet op de hoogte is van de vooraansluiting van de kabel en enkel de binneninstallatie kan uitvoeren. Dit is niet mogelijk om dat er geen kabel ligt en er gaan hierbij grote kosten om de kabel te leggen in het appartementsgebouw. We gaan hier niet mee akkoord en annuleren hierbij. Er was wel al een aansluiting voor een andere provider dus moesten we wel veranderen. Er is aldus niets gebeurd door Proximus. Toch wordt er 59 euro aangerekend voor laattijdige annulatie van bestelling. Wij zijn hier niet akkoord mee en wensen dit dan ook niet te betalen. Kan u mij hierover contacteren. Documentnummer 6829083673 Klantnummer 618729073
Na jaren lange trouwe klant van Proximus heb ik er genoeg van. Service 0% tevredenheid. Op 29/12 internet aansluiting gevraagd. Installatie was voorzien 12/1 tot op vandaag kan men mij nog niet zeggen wanneer ze gaan komen. Krijg net een mail n.a.v. mijn tel van vandaag. Link die er in staat, werkt niet. Na terug contact name kan men mij niet zeggen waarover dit gaat. En dit voor een communicatie bedrijf!!!! Is er iemand bij Proximus met zin voor verantwoordelijkheid? Mijn geduld is op!!
Vorige maand ben ik via mijn werkgever overgeschakeld naar Proximus. Mobiele internet werkte op mijn vorige toestel niet (Motorola G5), maar gezien ik in het buitenland zat, niet onmiddellijk opgemerkt. Ook met mijn nieuw toestel (iPhone 7) werkt het mobiele internet niet, alhoewel de instellingen correct geconfigureerd werden. Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt voor de respons!
Ik had een defecte decoder en deze zou met een swap omgeruild worden. Bpost leverde 2 decoders. Ik moest dan een afgeven in de winkel. En een opzenden met Bpost. Px kreeg dus de defecte terug en de dubbele.... Van allebei bewijzen al tientallen keren verzonden. Nog steeds staat in het systeem dat ik er één niet heb terug gezonden en dat daar een boete aan vast hangt. Aub !!!
Ben sinds jaar en dag klant en wens over te schakelen naar tuttimus. Kreeg telef en dame vertelde dat dit voor bestaande klanten niet kan. Moet dus mijn abonnement opzeggen
Proximus houd zich niet aan de charter voor klantvriendelijkheid, is er een plaats waar ik mijn klachten over jullie kwijt kan? Zodat deze gehoord worden en er iets aan word gedaan... (dus nee stuur me niet die link naar jullie website, ik zoek een externe dienst)
Beste, Zou er mij via deze weg eens iemand een deftige uitleg kunnen geven? ik heb op 29/01/2018 een extra decoder aangevraagd deze ging 2 dagen nadien geleverd, na een week was deze hier nog niet, ik belde dan naar klantendienst en daar kreeg als antwoord dat deze niet was aangevraagd. Dus hebben ze hem opnieuw besteld en ging deze 2 dagen nadien thuis hebben. toen de tijd er was, WEER geen decoder gezien. Ik bel opnieuw en daar zegt men mij dat die genoteerd staat maar nog nergens besteld. Zou er mij iemand kunnen zeggen wanneer ik deze dan zal ontvangen AUB. Want uren aan de telefoon hangen steekt me echt tegen. groeten, Marc
Colruyt, MediaMarkt, Bel&Bo … grote ketens zijn overtuigd van wifi in de winkel. Een onderzoek van Deloitte toont aan dat klanten die een mobiele telefoon gebruiken terwijl ze in de winkel zijn 20% meer aankopen. Maar ook kleinhandelaars en winkeliers kunnen er hun voordeel mee doen. Lees het hele artikel hier
Beste, Sinds een aantal weken hebben wij terug lastige problemen met tv kijken via TV overal op laptop via browser. Zowel de laatste versies van Firefox, Safari en Chrome zijn geïmpacteerd op zowel Windows 10 als Apple. We krijgen ofwel meteen zwart scherm of drie bolletjes of na een tijdje tv te kunnen kijken wordt het scherm zwart. Ook foutmeldingen 502 Bad Gateway of No Channels available. Is dit gelinkt aan ons abonnement of zijn er algemene problemen met de servers.
Wordt nu ook reeds enkele weken bijna dagelijks meerdere keren gebeld met na opname alleen de kiestoon. bij opvragen van het nummer via 1919 : "geen nummer geregistreerd" Toch een enkele maal het nummer : 003292981016 Na opvraging via 1217 : Onbekend nummer Weet iemand hierover soms meer?
Ik heb een buitenverblijfje gekocht in Bohan (Vresse) en zoek de beste oplossing om Tv te kijken en internet te hebben. Nu krijg ik verwarrende info. VOO (Waalse Telenet) pack is wellicht de makkelijkste oplossing, maar vrijwel geen Vlaamse zenders. TV Vlaanderen is een optie, maar die had ik thuis en heb die stopgezet omdat mijn satelliet weg moest van stad. Thuis Proximus en TV Vlaanderen in Wallonië, wordt duur, want dan heb ik in Wallonië toch nog een internetaansluiting nodig. Zit ik op de duur met 3 providers. Thuis heb ik een premiumpakket van Proximus, of hoe dit tegenwoordig ook moge heten, met Proximus TV (het vroegere TV Overal). Zou de beste oplossing zijn om in Bohan via Proximus TV (internet) te kijken omdat ik al die zenders niet hoef. Maar dit zou dan weer niet mogelijk zijn omdat Proximus TV daar blijkbaar niet beschikbaar is? Is dat zo, waarom eigenlijk niet en wat zijn de nabije toekomstplannen terzake? En wat zouden de kenners op dit forum mij aanraden?
Sinds een paar weken stel ik vast dat ik berichtjes met een serieuze vertraging ontvang. Soms tot 1 uur later. Zijn voornamelijk tekst berichtjes. Ik ben overgeschakeld van messenger naar mijn standaard app voor berichtjes, maar probleem blijft. Iemand enig idee hoe dit aan te pakken ?
Hallo, Ik merk dat programma's opgenomen worden volgens het tijdstip dat de zender indicatief had aangegeven en niet het echte startmoment. Bijgevolg moet er nog altijd doorgespoeld worden tot de effectieve start. Dat verbaast me enigzins en ik merk bij vrienden dat dat bij Telenet wel juist kan gebeuren... Programmeer ik het misschien verkeerd? (toch maar gewoon opnemen kiezen... ?)
Wij hebben voor onze zoon een smart 10 full control met favoriete app pokémon go. Vorige maand gezien tot onze verbazing dat ie zijn 250 mb kwijt was aan pokémon. Gebeld naar de klantendienst met als antwoord dat men bezig was met een update en dat het enkele dagen nadien wel in orde zou komen. Vandaag zie ik dat ook november opnieuw bijna de volledige data aan pokémon verdwenen is. Normaal mag je voor deze app toch geen data verbruiken. Momenteel hang ik al een half uur aan de wachtlijn van proximus klantendienst , al onze medewerkers zijn in gesprek zucht.........
Waarom bestaat deze optie als er toch niet op wordt gereageerd door proximus? Ik wacht al een maand op antwoord!
Beste, Nog geen code van Netflix mogen ontvangen, is het normaal dat dit zo lang duurt, zouden toch graag zo snel mogelijk van deze diensten gebruik willen maken. Ook affinity via mijn werk aangevraagd, maar ondertussen steeds de telefoontjes gemist (op het moment van de belletjes steeds aan het werk ?, de ironie). Wordt dit ook in orde gemaakt? Dank, Middy
Sinds kort zijn we overgeschakeld van Telenet naar proximus. Een van de doorslaggevende factoren hiervoor was het kunnen blijven bekijken van studio 100 voor de kindjes, hebben dus ook het kids pakket bijgenomen van 9,95€. Nu hebben we ook de app maar hier blijven toch veel filmpjes/ spelletjes geblokkeerd, ondanks ingelogd te zijn. Hoe kan ik deze blokkering opheffen? Wij hadden ook al Netflix. Volgens installateur zouden we bericht krijgen wanneer Netflix via Proximus actief zou zijn. Tot hiertoe nog niets gehoord ( bijna 2 maanden verder) hoe kan je hierachter komen? Betalen nu dis nog apart Netflix terwijl dit eigenlijk in het pakket inbegrepen is.
Blijkbaar zijn er nog geweest met dit probleem en werd dit telkens opgelost, ook bij ons lukt het niet om Proximus te kijken via proximustv.be "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus." Ook hier graag een oplossing. gr Dv
Ik krijg geregeld mails binnen geadresseerd aan wouterdevos@telenet.be binnen op mijn skynet mailadres. Nu ondergebracht bij ongewenste mail. Hoe kan dit? Mvg Johan
Laatste tijd heel wat problemen met Proximus. Sinds een tijdje is zoon met gsm-abonnement overgestapt op Proximus. Zit nu mee in pakket maar val elke keer achterover van wat er aangerekend wordt als hij net over limiet gaat met bellen naar zijn moeder die dan Proximus vaste lijn heeft. Nu weer factuur van 102 euro. Vorige week vroeg ik voor my Proximus een nieuw wachtwoord aan via sms.pas wachtwoord aan Inloggegevens waren van iemand anders,. Kon gewoon in die persoon zijn facturen kijken, had zijn 5300 punten kunnen opmaken, gemeld aan de bewuste dienst dat dit niet klopte. Net klantendienst gebeld krijg ik een onbeschofte Timothy aan de lijn . We zullen eens rondkijken naar betere alternatieven.
Voor ons bedrijf bestelden wij een vooraansluiting van de kabel, internet en telefonie van Proximus. Proximus zei dat dit mogelijk was om de aansluiting zo snel mogelijk te komen uitvoeren. Wij kregen te horen dat dit mogelijk was op vrijdag 19 januari 2018. De dag van de installatie komt de technieker aan en zegt dat hij niet op de hoogte is van de vooraansluiting van de kabel en enkel de binneninstallatie kan uitvoeren. Dit is niet mogelijk om dat er geen kabel ligt en de technieker gaat dit doorgeven en een nieuwe afspraak laten inplannen. Deze wordt pas ingepland op 9/02/18. We gaan hier niet mee akkoord en annuleren deze afspraak omdat we ondertussen wel al een aansluiting bij teleent hebben kunnen vastkrijgen, echter worden ons nu kosten voor het laattijdig annuleren aangereken van 48,76 euro. Wij zijn hier niet mee akkoord en wensen dit dan ook niet te betalen. Kan u mij hierover contacteren.
Bij het opzoeken van mijn verbruik krijg ik steeds (wanneer ik details vraag) een scherm met onverstaanbare tekst. Dat is nu al meerdere weken zo. Wat moet ik doen ?
Op 9/2 blokkeert men mijn kaart : pay&go nummer: Reden : adres registratie staat te Brussel. ( wat niet klopt en ze hadden toen de registratie kunnen ongedaan maken zodat ik me opnieuw zou moeten registreren, maar de kaart was geregistreerd op mijn naam en gekoppeld aan myproximus ) Vandaag: Gesprek met Pay and Go medewerkster karina house die zeer veel kennis heeft en zeer vriendelijk is. Mevrouw ziet een dossier en zegt me ook dat ik zelf hier melding moet van maken. nummer ******* momenteel business klant !!!!!!!!, btw nummer be0202239951 wat volgens haar proximus zelf is, mijn gegevens zijn niet aan de kaart gekoppeld. Ze vind niets over mijn gegevens terug. Maar wel de herlading van 5 euro. Ze vindt de ganse zaak zeer vreemd. Ik heb nooit om een abonnement gevraagd en ze zegt dat wat hier gebeurd niet mocht gebeuren, ze ziet dat mijn kaart op 13/2 weer pre-paid zou worden. Ze zegt me ook dat het mijn schuld helemaal niet is en dat ik wel tijdig heb herladen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.