Beste,
Zou er mij via deze weg eens iemand een deftige uitleg kunnen geven?
ik heb op 29/01/2018 een extra decoder aangevraagd deze ging 2 dagen nadien geleverd, na een week was deze hier nog niet, ik belde dan naar klantendienst en daar kreeg als antwoord dat deze niet was aangevraagd. Dus hebben ze hem opnieuw besteld en ging deze 2 dagen nadien thuis hebben. toen de tijd er was, WEER geen decoder gezien. Ik bel opnieuw en daar zegt men mij dat die genoteerd staat maar nog nergens besteld. Zou er mij iemand kunnen zeggen wanneer ik deze dan zal ontvangen AUB. Want uren aan de telefoon hangen steekt me echt tegen.
groeten, Marc
Antwoord
Aanvraag extra decoder
Beste antwoord door ThomasP
Hey Marc, alvast mijn excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat er een probleem is met het order. Onze teams oden het nodige. Er is hier reeds een ticket voor opgemaakt (32722925) en mijn collega's doen hiervoor het nodige. Ze zullen je hierover contacteren.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.