Vraag

Pokémon GO als favoriete app?

  • 2 December 2017
  • 13 reacties
  • 1196 Bekeken

Wij hebben voor onze zoon een smart 10 full control met favoriete app pokémon go.
Vorige maand gezien tot onze verbazing dat ie zijn 250 mb kwijt was aan pokémon.
Gebeld naar de klantendienst met als antwoord dat men bezig was met een update en dat het enkele dagen nadien wel in orde zou komen.
Vandaag zie ik dat ook november opnieuw bijna de volledige data aan pokémon verdwenen is.
Normaal mag je voor deze app toch geen data verbruiken.
Momenteel hang ik al een half uur aan de wachtlijn van proximus klantendienst , al onze medewerkers zijn in gesprek zucht.........

13 reacties

Hier hetzelfde probleem. Op twee dagen al 200 mb kwijt aan mijn favoriete app. Ongelooflijk, i-e-d-e-r-e maand weer hetzelfde liedje bij mij. Ik geef het nu al een aantal maanden op rij een kans maar steeds wordt ik teleurgesteld. Zeer spijtig, vanaf volgende maand verander ik van provider als dit deze maand niet opgelost wordt.
Stefaan, op deze topic heb ik wat info geplaatst
➡️https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/proximus-komt-belofte-niet-na-41793/index1.html#post592575
Nog altijd geen oplossing gekregen, van proximus ivm de gratis app.

Het verbruik van pokémon wordt nog steeds meegerekend bij zijn smart 10 full controll abo.
Bij mij is het wel oké Mobilus S abo. Je kan duidelijk het verschil zien tussen gebruikte data op je smartphone en de verbruikte data op my proximus app. Het klopt dus dat de pokémondata hier niet wordt meegerekend maar bij mijn zoon is dit wel nog steeds het geval.
FOEI PROXIMUS al de derde maand dat jullie me aan het lijntje houden, wil er hier nu eindelijk iemand eens deftig naar kijken. Laatste antwoord vorige week, we gaan het volgende maand verekenen, je krijgt nog bericht. Nog niks gehoord . Ondertussen staat er een klachten dossier open. ook nog niks van gehoord,en telkens opnieuw hetzelfde verhaal. Volgende maand zal het opgelost worden.

Mensen pas op bij het nemen van een full controll abo want je gratis app is helemaal niet gratis.

Kan ik ondanks ik pas 3maanden dit abo voor mijn zoon heb kosteloos overstappen naar een andere provider of moet ik de eerste 6 maanden wachten omdat ze me nog kunnen aanrekenen? Alles zit in ons pack dus gewoon 1 abo van de zoon eruit nemen?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, kan u mij het gsm nr van uw zoon doorsturen? Ik kijk dit na voor u. Mvg, Aw
Hallo, kan u mij het gsm nr van uw zoon doorsturen? Ik kijk dit na voor u. Mvg, Aw

Check pb aub. Alvast bedankt dat toch nog iemand moeite wil doen.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

wij hebben helaas geen PB ontvangen van u. Kan u zijn gsm nr opnieuw doorsturen, aub? Via deze link kan u PB doorsturen: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Aw
Hallo,

wij hebben helaas geen PB ontvangen van u. Kan u zijn gsm nr opnieuw doorsturen, aub? Via deze link kan u PB doorsturen: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Aw

opnieuw verstuurd via bovenstaande link. Hopelijk nu wel ontvangen
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

een technisch ticket ( Ticket IM8773541 ) is hiervoor aangemaakt voor verder nazicht. De bevoegde dienst zal u ook terugcontacteren hierover. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mvg,
Gisteren opnieuw telefonisch contact gezocht met proximushelpdesk.
Ondanks ik door de eerste meneer vriendelijk ontvangen was van de technische dienst en alles nagekeken te hebben ben ik opnieuw doorverwezen naar de dienst van my proximus omdat het probleem daar zou liggen. De tweede meneer vertelde me dan maar doodleuk dat het aan de gsm lag of de simkaart. kaart verstoken naar ander toestel geen resultaat en vandaag nieuwe simkaart gaan halen in proximuscenter.Opnieuw wordt de data gewoon meegrekend dus geen oplossing.
Hij kan ook helemaal geen keuze maken naar een andere favourite app ((zelfs geen keuzemenu om ander app aan te duiden) wat wij wel kunnen.
Allemaal heel vreemd.
Als laatste oplossing deze namiddag in een proximusshop vragen of ze het nr willen schrappen en een nieuwe smart 10 full control kunnen lanceren met pokemon go als favourite app en hopelijk lukt het dan wel.

Anders ben ik ECHT weg bij proximus.
Hallo,

een technisch ticket ( Ticket IM8773541 ) is hiervoor aangemaakt voor verder nazicht. De bevoegde dienst zal u ook terugcontacteren hierover. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mvg,
Hallo,

een technisch ticket ( Ticket IM8773541 ) is hiervoor aangemaakt voor verder nazicht. De bevoegde dienst zal u ook terugcontacteren hierover. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mvg,


Ze gaan toch geen weken meer moeten wachten dan mvg
Hallo,

een technisch ticket ( Ticket IM8773541 ) is hiervoor aangemaakt voor verder nazicht. De bevoegde dienst zal u ook terugcontacteren hierover. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mvg,
Hallo,

een technisch ticket ( Ticket IM8773541 ) is hiervoor aangemaakt voor verder nazicht. De bevoegde dienst zal u ook terugcontacteren hierover. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mvg,


Ze gaan toch geen weken meer moeten wachten dan mvg

AL 3 bijna maand geduld gehad.
AAAAAAANDACHT !!!!!!!!!!!!

Ik ga proberen beleeft te blijven maar dit moet er even uit.
PROXIMUS, Jullie zijn de meest incompetente firma waar ik tot nu toe ooit mee in aanraking gekomen ben.

Deze morgen is mijn vrouwtje opnieuw naar de proximuswinkel gestapt ivm pokémon. ( ik heb me op de achtergrond gehouden want ik ben zooooooo ontevreden dat ik elk moment kan ontploffen, dus beter niet doen in de winkel.

Opnieuw de hele rimram gedaan en eindelijk iemand die ons een deftige uitleg heeft gedaan.

Deze mevrouw heeft alles deftig onderzocht , zag dat we al een klacht lopen hadden maar stond geblokeerd (aja nog altijd niks van gehoord). Kon zelfs niks doen doen omdat alles geblokkeerd staat.En zei idd dat de data idd MEEGEREKEND is van pokémon . Heeft zelfs moeite gedaan om naar bevoegde instantie te bellen maar raakte daar zelf niet binnen. Hoe zou dat komen, proximus klanten geraken altijd meteen binnen (niet dus)
en hou je vast nu komt het :

BLIJKBAAR KAN JE HELEMAAL GEEN GRATIS APP HEBBEN BIJ EEN SMART FULL 10 control abo. Terwijl dit zo verkocht geweest is aan ons,terwijl ik 10 tallen telefoons gedaan heb, 100 keer gehoord aja meneer onze tellers staan op nul, de data wordt niet meegerekend het zou moeten lukken. Terwijl we wel degelijk favourite app pokémon op zijn gsm aangeduid zien staan.
DUS DE DATA IS 3 MAANDEN AANGEREKEND GEWEEST VAN Pokémon.

WAAR ZIJN JULLIE IN GODSNAAM MEE BEZIG?????????? (krijgen jullie geen opleiding ofzo?)

DWZ dat jullie 3 maanden lang ons aan het lijntje houden , 90 procent van jullie niet weet wat je verkoopt of wat een abo inhoud, wij 3maanden betaald hebben voor iets wat we niet gekregen hebben ( ik ging nochtans een compensatie krijgen van jullie volgens één van de telefonisten bij proximus maar niet gezien op de laatste factuur).
Intussen via pm zou er nu toch een compensatie volgen maar das nog afwachten.
Jullie moesten zich schamen. (behalve dan de medewerkster van deze morgen).

Ondertussen is het nummer van ons zoontje geannuleerd en ben je al 1 klant kwijt.

20 Jaar klant en ons zo blijven bedotten

FOEI PROXIMUS
Dag Iedereen,

Ik heb nu hetzelfde probleem als jullie maar dan met whatsapp. Elke whatsapp MB wordt helaas doorgerekend op de teller en ook bij Proximus zeggen ze dat het niet klopt. Ik kan zelf tot op de MB nagaan wat er verbruikt wordt via mijn telefoon. Het klopt met de Proximus app als ik mijn favoriete app meetel. Maar juist die MBs moeten eraf.

Ik denk dat ik de zoveelste zal zijn die dupe wordt. Ik laat het wel weten hoe het verloopt. Support werkt voorlopig niet goed mee maar zal ook wel bellen en mailen.

Reageer