Ben sinds jaar en dag klant en wens over te schakelen naar tuttimus.
Kreeg telef en dame vertelde dat dit voor bestaande klanten niet kan.
Moet dus mijn abonnement opzeggen
Bladzijde 1 / 1
Ik zie niet direct in waarom u niet zou kunnen omschakelen...
Opmerking:
In de promo-voorwaarden is evenwel vermeld dat de korting/promo enkel van toepassing is voor klanten die nog geen internetabonnement hebben
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_pack/particulieren/producten/packs/tuttimus.html
In hoeverre het mogelijk is uw bestaand internetabonnement op te zeggen en na afsluiting u wel in aanmerking komt voor de betrokken Tuttimus-promo laat ik evenwel in het midden... (er is inderdaad niet gespecificeerd dat u geen internetklant mag geweest zijn gedurende bv. de laatste 12 maanden)
Opmerking:
In de promo-voorwaarden is evenwel vermeld dat de korting/promo enkel van toepassing is voor klanten die nog geen internetabonnement hebben
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_pack/particulieren/producten/packs/tuttimus.html
In hoeverre het mogelijk is uw bestaand internetabonnement op te zeggen en na afsluiting u wel in aanmerking komt voor de betrokken Tuttimus-promo laat ik evenwel in het midden... (er is inderdaad niet gespecificeerd dat u geen internetklant mag geweest zijn gedurende bv. de laatste 12 maanden)
Dag Ultima,
Je kan als bestaande klant altijd overschakelen naar Tuttimus.
Als je via Het Proximus Team klantgegevens stuurt kan ik altijd een collega je laten bellen.
Deze zal je dan graag verder helpen.
Met vriendelijke groeten.
Koen
Je kan als bestaande klant altijd overschakelen naar Tuttimus.
Als je via Het Proximus Team klantgegevens stuurt kan ik altijd een collega je laten bellen.
Deze zal je dan graag verder helpen.
Met vriendelijke groeten.
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.