Skip to main content
Vraag

Nakijken verbruik

  • February 8, 2018
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Bij het opzoeken van mijn verbruik krijg ik steeds (wanneer ik details vraag) een scherm met onverstaanbare tekst. Dat is nu al meerdere weken zo. Wat moet ik doen ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • February 8, 2018
Urbanie, via welk toestel probeer je je verbruik na te kijken? Heb je al geprobeerd via een andere browser/een ander toestel? Bezorg je via deze link even een screenshot van wat je te zien krijgt?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • February 9, 2018
kan u ons eventueel een screenshot bezorgen?En met welk toestel? Groeten Els

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 10, 2018
Hoe doe ik da ? met mijn laptop

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 13, 2018
Hallo , heb je het ook geprobeerd via de verschillende internetbrowsers? Kan je ons een screenshot versturen enof een foto nemen en doorsturen via een privébericht. Groetjes, Aziz