Vraag

Klacht

  • 13 February 2018
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

3 maand ellendig veel telefoontjes, verschillende bezoeken in de Proximus winkel heeft het ons gekost om eindelijk internet in huis te hebben. We zouden gecontacteerd worden voor een compensatie. 2 weken na de installatie nog niets. We hebben nog geen excuses ontvangen voor deze ellendig service.
Ons geduld is op en een compensatie boeit ons niet meer. We nemen contact op met Sven Pichal Van Radio 2 en leggen uit hoe Proximus ons 3 maand aan het lijntje heeft gehouden.
Onbegrijpelijk hoe jullie met klanten omgaan. Dit is echt niet meer van deze tijd. Nooit gedacht dat dit zo zou kunnen mislopen. Zeer jammer maar we zitten echt met een zeer bitter en wrang gevoel.

En waarom is het zo omslachtig om een gewone klacht in te dienen? Hier is zeker over nagedacht!

EC

2 reacties

Tip: Je kunt het wel nog eventueel via mailformulier > http://proximus.be/contact enz.....
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer