Blijkbaar zijn er nog geweest met dit probleem en werd dit telkens opgelost, ook bij ons lukt het niet om Proximus te kijken via proximustv.be
"De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus."
Ook hier graag een oplossing.
gr
Dv
Bladzijde 1 / 1
Hoi DomienV,
Kan je eens testen of het nu werkt, ik heb een aanpassing uitgevoerd op je ProximusTV profiel.
Kan je eens testen of het nu werkt, ik heb een aanpassing uitgevoerd op je ProximusTV profiel.
Kan je eens testen of het nu werkt, ik heb een aanpassing uitgevoerd op je ProximusTV profiel.
Ik geraak al verder maar na het klikken op afspelen blijft een opname gewoon laden (3 bolletjes op de player) zonder dat hij begint te spelen.
Gr
Dv
DomienV,
Alles staat actief aan onze kant, je kan eens de app verwijderen en opnieuw installeren.
Je kan ook eens testen of het wel lukt op je pc via de webapp : https://www.proximustv.be/nl
Alles staat actief aan onze kant, je kan eens de app verwijderen en opnieuw installeren.
Je kan ook eens testen of het wel lukt op je pc via de webapp : https://www.proximustv.be/nl
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.