Skip to main content
Antwoord

Tuttimus

  • February 13, 2018
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Ben sinds jaar en dag klant en wens over te schakelen naar tuttimus.
Kreeg telef en dame vertelde dat dit voor bestaande klanten niet kan.
Moet dus mijn abonnement opzeggen

Beste antwoord door KoenN

Dag Ultima,
Je kan als bestaande klant altijd overschakelen naar Tuttimus.
Als je via Het Proximus Team klantgegevens stuurt kan ik altijd een collega je laten bellen.

Deze zal je dan graag verder helpen.

Met vriendelijke groeten.
Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • February 13, 2018
Ik zie niet direct in waarom u niet zou kunnen omschakelen...
Opmerking:
In de promo-voorwaarden is evenwel vermeld dat de korting/promo enkel van toepassing is voor klanten die nog geen internetabonnement hebben
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_pack/particulieren/producten/packs/tuttimus.html
In hoeverre het mogelijk is uw bestaand internetabonnement op te zeggen en na afsluiting u wel in aanmerking komt voor de betrokken Tuttimus-promo laat ik evenwel in het midden... (er is inderdaad niet gespecificeerd dat u geen internetklant mag geweest zijn gedurende bv. de laatste 12 maanden)

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • February 14, 2018
Dag Ultima,
Je kan als bestaande klant altijd overschakelen naar Tuttimus.
Als je via Het Proximus Team klantgegevens stuurt kan ik altijd een collega je laten bellen.

Deze zal je dan graag verder helpen.

Met vriendelijke groeten.
Koen