Voor ons bedrijf bestelden wij een vooraansluiting van de kabel, internet en telefonie van Proximus. Proximus zei dat dit mogelijk was om de aansluiting zo snel mogelijk te komen uitvoeren. Wij kregen te horen dat dit mogelijk was op vrijdag 19 januari 2018. De dag van de installatie komt de technieker aan en zegt dat hij niet op de hoogte is van de vooraansluiting van de kabel en enkel de binneninstallatie kan uitvoeren. Dit is niet mogelijk om dat er geen kabel ligt en de technieker gaat dit doorgeven en een nieuwe afspraak laten inplannen. Deze wordt pas ingepland op 9/02/18. We gaan hier niet mee akkoord en annuleren deze afspraak omdat we ondertussen wel al een aansluiting bij teleent hebben kunnen vastkrijgen, echter worden ons nu kosten voor het laattijdig annuleren aangereken van 48,76 euro. Wij zijn hier niet mee akkoord en wensen dit dan ook niet te betalen. Kan u mij hierover contacteren.
Bladzijde 1 / 1
Dag Argeus,
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik dit voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik dit voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Gegevens zijn doorgestuurd. Contact kan u met ons opnemen via het forum of op 011/91.79.74
Alvast bedankt,
Alvast bedankt,
Beste, we hebben deze onkosten geannuleerd. Groeten Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.