Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste Proximus team, Sinds 29/12/2017 ben ik geen klant meer bij jullie. Mijn internet + tv is naar een andere provider overgezet via EasySwitch en mijn gsm-nummer is los daarvan ook met behoud van nummer naar een nieuwe operator getransfereerd. Er blijft dus geen enkel product over bij jullie. De reden van de opzegging van al mijn abonnementen was een maandelijkse incorrecte (lees: te hoge) aanrekening. Elke maand moest ik bellen naar de klantendienst die mij dan een creditnota opmaakte. Dit is tijdrovend en oneerlijk tov de klant (mezelf). Elke maand vroeg ik ook een permanente aanpassing in het systeem zodat de maand erop de factuur wel correct zou zijn. Dit gebeurde nooit. Nu, ik ben dus officieel geen klant meer bij jullie, maar toch blijven jullie maandelijks een factuur opmaken voor mij. Lief van jullie om nog aan mij te denken, maar ik zou jullie het liefst van al snel vergeten en ben niet van plan mijn hele leven lang maandelijks te bellen naar de klantendienst om mi
Beste Bij deze zou ik graag een klacht willen indienen tegen de man die ons een tijdje geleden een totaalpakket van Proximus heeft verkocht. Via onze bronnen werkt deze man voor Adviesb. totaalplan, hij heeft ons een Tuttimus pakket verkocht voor 75€/maand. Wat hield dat in: TV + gratis Movies en Series (naar eigen keuze) en 4 gsm's. We zouden ook 4 maanden 20€ korting krijgen. Mijn vrouw kon dit niet geloven en heeft meerdere malen gevraagd of dat wel klopte. Maar hij zei telkens opnieuw: "Maar mevrouw toch, ik zeg het u toch 75€ en 4 maanden 20€ korting." Ik vroeg of het geen probleem was met de afstand van waar de kabel binnen komt tot waar de tv stond. Hij antwoordde: "Nee, dat gebeurd met een draadloze installatie en die is volledig gratis." Wat blijkt nu, de installatie kost ons 50€ en i.p.v. 75€ (en 4 x 55€/maand) is onze factuur 166,88€. Vanaf volgende maand zal de factuur voor dit pakket die de man ons voorstelde zal dan 138,91€ bedragen wat nog steeds een groot verschi
Hoewel mijn netflix op pc en gsm gewoon werkt krijg ik op tv (via digibox) een foutmelding: 'Kan geen verbinding maken met Netflix.' al met Netflix gebeld maar zij kunnen niet helpen, en buiten het herstarten van alles weet ik ook niet wat nog te proberen.
Wat denken jullie daar eigenlijk op de klantendienst? Dat jullie met de klanten hun kloten kunnen blijven spelen? Uw collega Stijn meent zich te mogen toeeigenen om klanten te vertellen dat ze hun commentaar achterwege moeten laten... Meer dan een maand wacht ik om mijn GSM-nummer te laten activeren... Er gebeurt verder niets behalve een hoop tickets die worden aangemaakt en op een hoop bij de rest gelegd. Ik betaal voor onbeperkt internet met 100 Mbps en krijg 3 Mbps zodra een bepaald punt is bereikt. Mijn verbruik kan ik niet zien in "MyProximus" maar ik kan ook geen opties activeren. Sommige medewerkers van Proximus kunnen dat wel en hebben dat ook al gedaan, de rest kijkt als een koe naar het flowchart voor hun neus en doet... zoals gewoonlijk, niets. Ik heb maandag gebeld, na uren aan de telefoon gehangen te hebben ging men mij terugbellen. Ik heb gisteren dan maar zelf terug gebeld... Weer een paar uur en een medewerker of 5 verder verzekerde men mij dat mijn volumepacks geactive
Wie kan mij helpen? Al sinds 30 december 2017 Proximus simkaart ontvangen, maar de nummeroverdracht vanaf Telenet wilt maar niet lukken. Al verschillende keren contact gehad met de Proximus klantendienst, maar telkens een andere uitleg. Ze hebben nochtans al de gegevens. Deze avond weer iemand aan de lijn gehad en die zei dat hij kon zien dat dat er toch al 2 pogingen gebeurd waren, maar niet gelukt. Vorige week viel mijn Telenet simkaart uit, maar toen ik de Proximus simkaart in het toestel stak na 1 week geen mobiel netwerk??? Dan hebben ze bij Proximus gezegd dat waarschijnlijk de simkaart van Telenet stuk is gegaan en dat ik bij Telenet een andere simkaart moest gaan halen en hun deze nummer van de simkaart moest doorgeven. Heb ik gedaan afgelopen maandag, tot nu toe zonder resultaat. Dan maar naar Telenet gebeld en ja hoor heb nu een King abonnement en ze hebben nog altijd geen aanvraag gekregen van Proximus ivm Mobielnummer overdracht. Internet, televisie en vaste lijn werden wel
Sinds de grote stroompanne hebben we dagelijks problemen met de tv. Lampje op plc brand heel vaak rood. Dan gaat het weer een tijdje goed. Heb de plc’s al eens terug gereset na telefonisch contact met Proximus. Maar het probleem blijft. Deze week daar al 3 x voor gebeld. Het rare is dat het maar op 1 tv van de 3 zo erg is. Hieronder een foto van hoe het beeld dan is. Mvg Sandra
welke voordelen krijgen vaste klanten? Een nieuwe krijgt of kan aan verschillende promoties meedoen, maar wat voor vaste klanten die al meer dan 20 jaar klant zijn?
Ik probeer al geruime tijd (enkele weken) 500MB bij te bestellen, maar dit lukt niet (steeds foutmelding). Ondertussen zit ik boven mijn normale limiet waardoor er fors aangerekend wordt per MB. Ik wens dat dit snel in orde gebracht wordt. Ik reken dus op een compensatie en wens maximaal 5 EUR te betalen voor 500 MB en niet 1 EUR per 10MB zoals nu!!!
Reeds 2 decoders V6 ontvangen omdat men dacht dat de eerste niet werkte. Helaas. Na aansluiting van de 2de V6 decoder wordt er nog steeds geen verbinding gemaakt. Kan het zijn dat de V6 niet werkt omdat er een (oudere) ethernet kabel getrokken is van de modem naar de decoder (10m) die daarna via een tussenstuk en de nieuwe bijhorende ethernet kabel op de V6 aangesloten is? De oude modem werkt met de oude kabels en niet met de nieuwe kabels. Is hier een compatibiliteitsprobleem? Gr.
Dit was mijn bestelling die ik online heb gemaakt. Vorige week zijn ze alles komen installeren, maar gsm nummer 0470xxxxxx is niet mee overgenomen door jullie. Mijn huistelefoonnummer heb ik niet behouden heb een nieuwe gekregen wat niet de bedoeling was. De gsm die ik heb mee besteld is tot op heden nog niet aangekomen. Telenet zou een week na installatie Proximus opgezegd worden we zijn een week later nog steed niet opgezegd. Ik vind dit een heel slechte service als ik bel kan niemand me helpen vinden geen bestelling terug!!!! Ik zou graag willen dat dit zo snel mogelijk in orde komt. Zolang dat Telenet niet door jullie is afgesloten zie ik niet in dat ik jullie abonnement moet betalen terwijl het jullie fout is!!!! Gsm zou ik graag aan de zelfde voorwaarden willen hebben zoals is besteld. Als dit niet in orde komt binnen een week zou ik graag willen dat jullie alles komen halen contract onmiddellijk stop zet en al de kosten zijn voor jullie dan, ik kan er niets aan doen dat ju
Hallo, Ik verlaat binnenkort het ouderlijk huis om in een eerste eigen stekje te gaan wonen. Omdat mijn GSM-abonnement opgenomen is in de factuur op naam van mijn ouders, moet ik mijn GSM-nummer van die factuur halen alvorens deze in een Pack op mijn eigen naam te kunnen opnemen. Intussen ben ik zo ver dat ik een overnamedocument heb ontvangen, die ik moet invullen en laten tekenen door mijn vader… Ik heb echter een paar vragen bij dit document om het zo juist mogelijk in te vullen. Rubriek 1: 1. Klant overlater (vroegere titularis) -> mijn vader dus. Hier wordt gevraagd naar de “Oproepnummer(s) gefactureerd door Proximus : vaste lijn(en) en/of mobiele nummers”. -> Hier moet ik toch alleen het nummer invullen dat ik van mijn vaders factuur wil overnemen (mijn eigen nummer)? En dus niet alle nummers invullen die aan zijn factuur verbonden zijn (ouders en zussen)? Rubriek 3: 3.Type van overname (heel belangrijk om uw aanvraag correct te kunnen behandelen) Kruis het type
decoder V5 compact defect lichtjes aan de voorkant van de decoder blijven knipperen. volgende stappen ondernomen: - bezoek aan proximus shop. melding gekregen dat er geen decoders meer kunnen omgeruild worden in de proximus winkels. Raad werd gegeven om contact op te nemen met proximus helpdesk. - contact met proximus helpdesk. raad gekregen om de V5 decoder te resetten via indrukken knop achteraan de decoder. richtlijnen gevolgd van de operator helpdesk. reset van de decoder werkt niet. - na opzoeken op proximus - filmpje bekeken van het resetten en opnieuw deze oefening gemaakt. zonder succes. Vraag : hoe geraak ik aan een nieuwe decoder ? Kan die aangekocht worden of wordt die nog omgeruild. Waar moet ik hiervoor zijn of met wie contact opnemen ? EDVE
Sinds 2016, dat is twee jaar melden Fout in straatnaam. Nu weer gemeld, werd opgelost en zou in orde zijn maar dat is het niet. Ik verneem van de postbode dat de straatnaam nog steeds niet klopt. Op de gewone brieven en duplicaten wel.
Om ZIEK van te worden. Schandelijk gewoon. 9/2 geblokkeerd - stond op andere naam 12/2 gedeblokkeerd maar abonnement 13/2 terug prepaid + registratie + geslaagd + vraag om te herladen. Vandaag 15/2 terug abonnement. ONGEVRAAGD en staat terug op een andere naam Business Klant. Nu zou deze morgen terug PP zijn, opnieuw registreren opnieuw herladen , hoeveel keer zo per week ??? Men weigerde op 6000 een dossier aan te maken. Doet men dit met opzet ?
Beste, Ik heb mijn appartement volledig gerennoveerd. Het enige dat ik niet weet is welke stopcontact ik moet plaatsen voor de Proximus aansluiting. De informatie is enorm verwarrend. De kabel die van de Proximus aansluiting in de gemeenschappelijke kelder toekomt in het appartement heb ik vervangen door een UTP Cat6 kabel omdat het op een heel andere plaats moest komen. Deze had ik namelijk nog liggen. Welke stopcontact moet ik nu in het appartement voorzien? Volstaat het dat ik deze plaats: https://niko.eu/nlbe/artikel/101-69090 Kan ik hierop rechtstreeks de Proximus modem aansluiten? Of moet het nog altijd met zo'n oude NTP2007 waarop een VDSL Splitter wordt ingeplugd? Alvast bedankt voor de info.
Ik dien op regelmatige basis vast te stellen dat wanneer ik antwoord op een mail (via reply) - waarbij de oorspronkelijke verzender een telenetadres heeft - mijn antwoord niet toekomt. Mijn mail wordt eenvoudig weg niet ontvangen en zit zelf niet in de spam-mail van de telenet-gebruiker. 1. kan ik bewijs krijgen dat de mail wel degelijk door mij verzonden is 2. hoe komt het dat de mail wordt geblokkeerd. Gebeurt dit door Proximus of telenet
32810161 is een dossiernummer hiervan , tijdens een gesprek in verband mijn simkaart die plots een abonnement is, staan de 2 decoders terug open als zijnde niet ingeleverd. Ik heb hiervan al 10 tallen keren de bewijzen ingeleverd, zelfs bevestigingen van PX medewerkers: het stopt maar niet. De decoders staan volgens de medewerkster als zijnde niet ingeleverd. Bedankt door de stress.
Ben begonnen om 11u... 20 wachtende voor mij... eindelijk op 4 word de chat beëindigd?! Dit tot 2x toe!!! 3de keer goed keer zou je denken... 15.40 de mevrouw kan me niet helpen omdat de korting voor tv/b-box die ik niet heb,maar al jaren betaal blijkbaar,maar eenmalig was volgens haar,en niet maandelijks zoals mij eerder werd beloofd. 14 euro! Ze gaat me doorverbinden met de technische dienst (waarvoor weet k ook niet,dit gaat over mijn factuur) Ondertussen is het 18.30u en word nog steeds ‘NU DOORVERBONDEN’???? Heel wat uren voor niks! KlantenSERVICE bedankt!?
Is het normaal dat de overschakeling van oude provider naar Proximus meer dan 10 uur duurt? Sinds deze ochtend kan ik enkel naar noodnummers bellen...
Reeds mijn hele leven Belgacom / proximus klant... tot nu Na lang aandringen door verkoopster mijn abonnementen gewijzigd naar Tuttimus.. Belofte gekregen van Affinity 15 % , alles behouden zoals het was... 3 gsm abonnnementen zouden in Tuttimus komen Gevolg .... niets terug te vinden van 15 % korting... Mijn allsports al 2 dagen niet te gebruiken... 2 gsm abonnementen ipv alle 3 overgezet.. ondertussen klachtencase opgemaakt gisteren ... vandaag terug iemand aan de lijn.... mijn allsports zal er nog niet direct terug zijn.... afsluiten op 5 minuten ... terug krijgen gaat minstens 5 dagen duren... zou graag vandaag alles terug hebben zoals het was... anders ga ik ( lichtjes tegen mijn zin ) de concurrentie eens moeten uit testen... een ontevreden klant
Heb een smart + phone 45 abbonement met 3 gigabyte aan mobiel surf volume. Nadat ik ongeveer 2.6gig had verbruikt daarvan werd mij al 80 euro aangerekent aan nationaal mobiel internet verbruik. Nu paar dagen verder ben ik ongeveer 120mb over men 3 gigabyte en sta ik op 127 euro mobiel verbruik buiten pack.met totaalbedrag van 172 euro. Voor 127 euro berekent aan €5 per 500mb extra surfvolume zou ik met gemak 12gig over mijn limiet kunnen gaan. Kan hier ni mee lachen en zou graag een gedetailleerd factuur van mobiel verbruik per mail ontvangen!!! Graag wil ik ook weten hoe lang mijn contract nog loopt en wat op deze moment het restbedrag van mijn gsm is!! Als dit niet commercieel wordt opgelost zal ik niet langer klant blijven van deze geldwolven en oplichters!!!! Mvg Een ZEER ontevreden klant
Het is niet mogelijk om hier (Heibleuken,Merksplas) tv-aansluiting te krijgen,en internet is heeeeel erg traag,daar komt ook nog eens bij dat het mobiele netwerk meer NIET dan wel werkt.Kortom,Proximus levert niet waarvoor ik betaal,en wat het beloofd.Ik vind in deze dat het abonnementsgeld aangepast dient te worden aan de geleverde diensten niet?
Helaas, Helaas, Ik heb ook een brief gekregen van Proximus, in verband met een tegoedbon van 278€ bij Chacon, als compensatie voor de stopzetting van Home Control beveiliging. Daar er op de brief geen vervaldatum stond, veronderstelden we geen dringende actie en is dit in een bestuursvergadering besproken. Doch bij het ingeven van de bonnummer begin februari, komt de melding dat de bon vervallen was op 31/1/2018. Bij navraag bij Chacon, moesten zij een verlenging van de bon vragen aan Proximus. Gezien er in de Proximus-brief geen melding gemaakt wordt van een vervaldatum, zouden wij het een mooi gebaar vinden, moest de vervaldatum van de Chacon-bon verlengd worden of een nieuwe bon opgestuurd worden. Hopelijk komt er een gunstig vervolg. Klantnr 228936 Johan, 0478/495582 Tennisclub Zedelgem 050/201919
ik wil graag mijn sportkanaal bekijken op pc maar dan vraagt hij voor dit te verifieren in my proximus dat ik daar op geabonneerd ben maar ik vind dit nergens niet , wie kan mij zeggen hoe ik dat kan doen
Op het icoontje rechts kon ik al mijn meldingen volgen nu word alleen nog aantal gegeven op het icoon maar als ik klik staat er steeds geen nieuwe meldingen; hoe krijg ik dat terug?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.