Skip to main content
Hoewel mijn netflix op pc en gsm gewoon werkt krijg ik op tv (via digibox) een foutmelding:

'Kan geen verbinding maken met Netflix.'



al met Netflix gebeld maar zij kunnen niet helpen, en buiten het herstarten van alles weet ik ook niet wat nog te proberen.
Is dit met je V6 decoder ? Welke melding krijg je
ik denk het wel,

is zo 1 die we testen momenteel
Dit is een V6


Als je via je oude decoder probeert lukt het dan wel ?
dat weet ik niet, die zit weggeborgen.

gisterennamiddag voor de 3e keer naar netflix gebeld en blijkbaar weten ze bij proximus van het probleem en zouden jullie eraan bezig zijn.

ondertussen zitten wij al sinds donderdagavond zonder netflix ...
Ik laat dit nakijken door ons engineering team en hou je op de hoogte
kan je ons je lijnnr of klatennr doorgeven

dan kunnen ze dit nakijken
TIP: Best privé gegevens doorgeven via > Privébericht sturen: klik hier

Reageer