Skip to main content
Vraag

Foutmelding netflix op tv

  • February 16, 2018
  • 8 reacties
  • 542 Bekeken

Hoewel mijn netflix op pc en gsm gewoon werkt krijg ik op tv (via digibox) een foutmelding:
'Kan geen verbinding maken met Netflix.'

al met Netflix gebeld maar zij kunnen niet helpen, en buiten het herstarten van alles weet ik ook niet wat nog te proberen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • February 16, 2018
Is dit met je V6 decoder ? Welke melding krijg je

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 16, 2018
ik denk het wel,
is zo 1 die we testen momenteel

Martin
  • February 16, 2018
Dit is een V6


Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • February 16, 2018
Als je via je oude decoder probeert lukt het dan wel ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 17, 2018
dat weet ik niet, die zit weggeborgen.
gisterennamiddag voor de 3e keer naar netflix gebeld en blijkbaar weten ze bij proximus van het probleem en zouden jullie eraan bezig zijn.
ondertussen zitten wij al sinds donderdagavond zonder netflix ...

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 17, 2018
Ik laat dit nakijken door ons engineering team en hou je op de hoogte

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 17, 2018
kan je ons je lijnnr of klatennr doorgeven
dan kunnen ze dit nakijken

Martin
  • February 17, 2018
TIP: Best privé gegevens doorgeven via > Privébericht sturen: klik hier