Skip to main content
Antwoord

Extra 500mb

  • January 15, 2018
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Ik probeer al geruime tijd (enkele weken) 500MB bij te bestellen, maar dit lukt niet (steeds foutmelding). Ondertussen zit ik boven mijn normale limiet waardoor er fors aangerekend wordt per MB. Ik wens dat dit snel in orde gebracht wordt. Ik reken dus op een compensatie en wens maximaal 5 EUR te betalen voor 500 MB en niet 1 EUR per 10MB zoals nu!!!

Beste antwoord door LorentzV

Dag Wannes,

Ik heb de 500MB toegevoegd aan jouw GSM nummer. Indien het probleem blijft aanslepen, kan je best even contact opnemen met onze MyProximus dienst op 0800 22 800 (nog bereikbaar tot 22u).

Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 17, 2018
Johan, ik heb voor jou 500 Mb toegevoegd. Dit soort vragen in de toekomst bij voorkeur via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Fijne dag. Jan

  • Apprentice
  • February 15, 2018
Ik heb net hetzelfde probleem. Ik ben dit al meerdere maanden tegengekomen en telkens lukt het niet om bij te laden. Vorige keer werd ik geholpen via chat. Maar deze keer is weer hetzelfde liedje. “Oeps er ging iets mis” steeds opnieuw...

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 16, 2018
Dag Wannes,

Ik heb de 500MB toegevoegd aan jouw GSM nummer. Indien het probleem blijft aanslepen, kan je best even contact opnemen met onze MyProximus dienst op 0800 22 800 (nog bereikbaar tot 22u).

Groetjes,
Lorentz.