Antwoord
Extra 500mb
Ik probeer al geruime tijd (enkele weken) 500MB bij te bestellen, maar dit lukt niet (steeds foutmelding). Ondertussen zit ik boven mijn normale limiet waardoor er fors aangerekend wordt per MB. Ik wens dat dit snel in orde gebracht wordt. Ik reken dus op een compensatie en wens maximaal 5 EUR te betalen voor 500 MB en niet 1 EUR per 10MB zoals nu!!!
Beste antwoord door LorentzV
Dag Wannes,
Ik heb de 500MB toegevoegd aan jouw GSM nummer. Indien het probleem blijft aanslepen, kan je best even contact opnemen met onze MyProximus dienst op 0800 22 800 (nog bereikbaar tot 22u).
Groetjes,
Lorentz.
Ik heb de 500MB toegevoegd aan jouw GSM nummer. Indien het probleem blijft aanslepen, kan je best even contact opnemen met onze MyProximus dienst op 0800 22 800 (nog bereikbaar tot 22u).
Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.