Vraag

Schofterig gedrag op de klantendienst van Proximus

  • 17 February 2018
  • 0 reacties
  • 201 Bekeken

Reputatie 3
Wat denken jullie daar eigenlijk op de klantendienst? Dat jullie met de klanten hun kloten kunnen blijven spelen? Uw collega Stijn meent zich te mogen toeeigenen om klanten te vertellen dat ze hun commentaar achterwege moeten laten... Meer dan een maand wacht ik om mijn GSM-nummer te laten activeren... Er gebeurt verder niets behalve een hoop tickets die worden aangemaakt en op een hoop bij de rest gelegd. Ik betaal voor onbeperkt internet met 100 Mbps en krijg 3 Mbps zodra een bepaald punt is bereikt. Mijn verbruik kan ik niet zien in "MyProximus" maar ik kan ook geen opties activeren. Sommige medewerkers van Proximus kunnen dat wel en hebben dat ook al gedaan, de rest kijkt als een koe naar het flowchart voor hun neus en doet... zoals gewoonlijk, niets. Ik heb maandag gebeld, na uren aan de telefoon gehangen te hebben ging men mij terugbellen. Ik heb gisteren dan maar zelf terug gebeld... Weer een paar uur en een medewerker of 5 verder verzekerde men mij dat mijn volumepacks geactiveerd zouden worden, alles was in orde. Uiteindelijk is er weer niets in orde.... Proximus? Kloteservice!!

0 reacties

Geen reactie

Reageer