Vorige week zijn ze alles komen installeren, maar gsm nummer 0470xxxxxx is niet mee overgenomen door jullie. Mijn huistelefoonnummer heb ik niet behouden heb een nieuwe gekregen wat niet de bedoeling was. De gsm die ik heb mee besteld is tot op heden nog niet aangekomen.
Telenet zou een week na installatie Proximus opgezegd worden we zijn een week later nog steed niet opgezegd.
Ik vind dit een heel slechte service als ik bel kan niemand me helpen vinden geen bestelling terug!!!!
Ik zou graag willen dat dit zo snel mogelijk in orde komt. Zolang dat Telenet niet door jullie is afgesloten zie ik niet in dat ik jullie abonnement moet betalen terwijl het jullie fout is!!!! Gsm zou ik graag aan de zelfde voorwaarden willen hebben zoals is besteld.
Als dit niet in orde komt binnen een week zou ik graag willen dat jullie alles komen halen contract onmiddellijk stop zet en al de kosten zijn voor jullie dan, ik kan er niets aan doen dat jullie bestelling niet correct uitvoeren terwijl ik hier in bijlag bewijs heb gestoken
Een heel ontevreden nieuwe klant service zou ik aan niemand aanraden
[Edit ThomasP: GSM nummer publiek verborgen.]