Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik ben een drietal weken geleden omgeschakeld naar Proximus via een abo van het werk. Dit wil zeggen dat ik wel mijn verbruik kan zien, maar ik heb geen inzicht in de detailfactuur. Er zijn mij 7 internationale SMS'en aangerekend die ik niet verstuurd heb. Ik zou graag willen controleren om welke nummers het gaat. Hoe kan ik dit aanpakken?
"Oops er is iets mis, probeer later nog eens" dit krijg ik elke keer als ik mijn data wil bijvullen en dit probleem is elke maand hetzelfde wanneer gaat dit geregeld worden. Ik heb unlimeted Data gebruik en ik betaal de volle pot elke maand voor een vertraagde internet , moet ik naar telenet gaan of gaan jullie mij hierbij eindelijk eens helpen?
Beste, Hoe gebeurt de aanrekening als ik via Proximus een Netflix abonnement neem en ik het abonnement wijzig naar Ultra HD? Proximus geeft het standaardabonnement à 10,99, het ultra HD abo kost 13,99. Komt er dan 3 euro bij op de Proximus factuur? Moet je die 3 euro apart betalen rechtstreeks aan Netflix? Ben wel geïnteresseerd in Netflix, maar enkel in Ultra HD. Bedankt
kan geen opnames meer maken opgenomen items zijn niet meer beschikbaar foutmelding "our_of_range"
Beste, Ik heb problemen met mijn connectie met de server van Destiny 2. Zou het mogelijk zijn om mijn modem te updaten? Met vriendelijke groeten Tasha
Ik heb sinds en tijd pakket Tuttimus,maar nu wil ik me registreren op mypremiumclub,ik ga dus naar mn myproximus,dan bij mijn overzicht op tab premiumclub,schrijf je gratis in(staat ook bij nog niet actief,maar als ik daar dan verder ga,krijg ik deze melding:Jammer genoeg kom je niet in aanmerking om lid te worden van dit getrouwheidsprogramma. Gelieve onze algemene voorwaarden op onze website te raadplegen. Toen ik nog Mobilus L had,had ik premium club
Goeiendag In geraak niet ingelogd op Proximus tv Mvg Wim Alles juist ingevuld hij wil aanmelden en floept terug naar opnieuw aanmelden
1.In de aankondiging mbt V6 decoder test stond dat deze gratis was. Klopt, echter de oude decoder die je uiteraard niet kan gebruiken dan wordt gewoon doorgefactureerd! Moet je deze dan binnenbrengen om dit te stoppen? Dit zou tich automatisch dior proximus kunnen geregeld worden. 2. Is het uiteindelijk de bedoeling dat nu testperiode de v6 decoder in gebruik blijft of terug te sturen?
Beste We kunnen de tv via de afstandbediening niet meer luider of zachter zetten. Ook is vooraan het plastieken stukje losgekomen. Hoe geraak ik aan een nieuwe afstandbediening?
/files/4ff78da2c1/Contract_-_Factuur_Juli_2011_-_Factuur_April_2012.jpg 1280x610
Sinds vanmorgen heb ik geen TV signaal meer ttz wat er nog door komt gaan aan 0,97MBPS down en 0,45 up ?? Ik heb wel internet ... Volgens de site "allestoringen" zijner sinds 07:45 storingen bij proximus over het ganse net. De helpdesk heeft een huisbezoek vastgelegd voor morgen omdat ze zeggen dat de storing bij mij zit maar ik geloof daar dus kompleet niets van ... Weet er iemand méér .. ? Ik wil namelijk geen nutteloos huisbezoek betalen voor een probleem dat niet bij mij zit !
Hallo, Netflix valt constant uit. Ik heb 2 decoders. Op 1 decoder werkt het perfect. Op de decoder waar het constant uitvalt werkt proximus tv wel perfect. Dus aan de verbinding ligt het niet. Nadat netflix uitgevallen is, kom ik terug in het beginscherm van netflix en kan ik weer starten voor een paar minuten.
Beste Blijkbaar laat Proximus mij al een geruime tijd betalen voor een nummer dat ik niet meer gebruik. Toen ik mij liet vangen aan een van de promoties (een nieuwe gsm voor 1€), werd mij verplicht een nieuwe simkaart met bijbehorend nieuw GSM-nr aangesmeerd. Ik heb toen wel duidelijk vermeld dat mijn oud nummer vernietigd mocht worden. Natuurlijk ben ik een naïve idioot en dacht ik dat Proximus dat wel zou regelen. Wat blijkt nu? Ik betaal nog altijd een abonnement voor dit oude nummer. Ondertussen ben ik wel voor mijn huidig nummer al overgestapt naar de concurrentie, maar het abonnement voor dat oude nummer krijg ik niet verwijderd. Je zou denken dat dat via de MyProximus-app wel zou moeten lukken, maar nee, daar kan ik enkel overschakelen naar een ander abonnement... Chatten op deze site haalt weinig uit, want ze zeggen allemaal dat zij dat niet kunnen oplossen. Bel eens naar de klantendienst zeggen ze. Maar uit ervaring weet ik dat je daar al snel een halfuur-uur mee verl
Ik heb mijn factuur ontvangen en ik heb een vraag. Mijn kosten waren altijd 71eur internet en tv. Waarom is het nu altijd 101eur en staat er altijd eenmalige kost bij? 101euro elke keer voor internet en tv zonder dat ik andere kosten maak dat vind ik te veel. Ik zal kijken voor een andere provider, eerst moest ik altijd 71eur betalen maar nu is het al zivaak 101eur, 30eur eenmalige kost altijd ja sorry dat vind ik erover dat bedrag om internet en tv.
Ik zou graag van nummer veranderen. Ik heb een proximus abonnement. Hoelang duurt het voor ik de nieuwe nummer kan gebruiken?
Ondertussen zijn er al heel wat topics geweest rond dit onderwerp, vooral met de vraag hoe dit te activeren. Aangezien ik 2 gsm nummers heb die bij Proximus zitten en al meermaals van tariefplan/pack ben veranderd en ook met één nummer van operator eens ben overgestapt wil ik hier een paar bevindingen posten. De toestellen zijn allebei trouwens een iPhone 8 64GB. Toen VoLTE werd gelanceerd kreeg ik destijds een bericht dat dit actief was, ook een carrier update die bij de opties van mobiele data “gesprekken en data” toevoegde. Allemaal goed en werkte ook perfect. Na een tijdje ben ik dan met dat nummer eens een paar maand weggeweest en terug naar Proximus gekomen. Na een week terug bij Proximus kwam ik tot de conclusie dat VoLTE nog steeds niet terug actief stond en heb ik 3 keer moeten bellen voor ik de juiste persoon aan de lijn kreeg die blijkbaar 1 optie vond die niet aan stond. Optie actief gezet, VoLTE ook terug actief. Nog is een paar maand verder wou ik dat zelfde n
beste, is het mogelijk om een kabel ( Mini Din naar RCA ) voor mijn nieuwe V5 compact decoder, te kunnen laten opsturen naar mijn thuis adres. omdat ik mezelf nie naar een proximus center kan verplaatsen vriendelijke groeten peelman marc
Hallo, Proximus! Waar bent u mee bezig??? Vanaf juni 2017 tracht ik een domiciliëring te verkrijgen om automatisch mijn facturen te betalen, handig toch?. Voor mijn iPhone met abbo was dit zo geregeld, voor mijn internet en TV was dit echter anders! Ik heb een gans boek van meldingen, pogingen, klachten, dossiers... maar nee, helaas. Toen ik vorige keer na een zoveelste poging weer iemand aan de lijn kreeg die het zou kunnen oplossen, dacht ja tis OK. Kreeg een korting aangeboden en klaar. Maar nee, ze hebben gewoon mijn perfect draaiende domiciliëring van m'n iPhone gestopt! Was dit dan de vraag? Opnieuw nam ik contact, opnieuw werd voor de 100ste keer mijn rekening nummer gevraagd, alles in orde meneer klonk het aan de andere kant. Maar helaas, de volgende poging was nog absurder , meneer er is een grondig probleem met u rekening nummer?? we schakelen u door, bij een tweede ingaven, ha nee alles ok nu. Maar weer helaas, toen ik nu ook facturen begon te krijgen van andere die bij
https://trendstop.knack.be/nl/ontop/ondernemen/europese-investeringsbank-leent-400-miljoen-euro-aan-proximus-voor-glasvezelnetwerk-1067-546820.aspx (Belga) Proximus krijgt van de Europese Investeringsbank een lening van 400 miljoen euro voor de uitrol van zijn nieuw supersnel glasvezelnetwerk. CEO Dominique Leroy is blij dat ze met de EIB "een kostenefficiënte, betrouwbare financieringspartner voor de lange termijn" heeft gevonden. De Europese Investeringbank is het financieringsvehikel van de Europese Unie. De instelling biedt langlopende financieringen aan voor investeringen die bijdragen aan het beleid van de EU. De lening aan Proximus past in de Europese "digitale agenda 2020" om een innovatiegedreven kenniseconomie te ontwikkelen. Proximus investeert 3 miljard euro in de uitrol van glasvezel in de komende tien jaar. Het plan is om in de eerste plaats een groot deel van de bedrijven te bereiken, maar ook particulieren in drukbevolkte zones in 24 steden en gemeenten worden aangesl
Op mijn factuur staat dat er een sms verstuurd is geweest naar een verkorte sms nr waar een extra kost voor aangerekend wordt. Het is niet voor te parkeren aangezien dit op een apart papier bijgerekend wordt. Maar hoe kan ik zien om welke nr's dit gaat?
ik probeer al een week een draadloos toetsenbord uit de webshop van proximus te kopen. hierbij wil ik een vouchercode ingeven maar die geeft steeds een foutmelding. Ik contacteerde reeds de helpdesk, facturatie, premiumclub, technische dienst en ging al langs bij de proximus winkel in Knokke. Niemand kan me helpen. Ik wordt steeds maar doorverwezen en van kastje naar de muur gestuurd. Weet iemand hoe of waar ik alsnog het item kan kopen dmv van kortingsbon?
Ik heb net een nieuwe gsm gekocht (huawei P9). Het lukt niet om 4G te gebruiken. Ik heb wel een abonnement waarin mobiele data zit. Ik heb het internet ook al handmatig ingesteld maar ook dit heeft niets uitgehaald. Kan iemand mij helpen?
Wij hebben een pakket waaronder 3 GSM's . het is niet meer mogelijk om de detailinformatie te bekijken zonder toestemming van de bezitter van de GSM (via sms ' tonen' kan je eenmalig de facturatie in detail bekijken. -1- ik als ouder betaal de factuur en ik wens die factuur te kunnen bekijken zonder toestemming. -2- het is belangrijk dat je kleine kinderen kan controleren. -3- het is eenvoudig op te lossen door ergens een bewerking 'tijdelijk' te activeren zodanig dat je onbepaald in tijd de detailgegevens kan checken. Eens de kinderen uit huis kan je de bewerking tijdelijk veranderen door definitief. Via chat met proximus zeggen ze me dat ik de detail kan opvragen via facturatie. Maar dit is niet werkbaar. Ik wens op gelijk welk moment de detail te kunnen bekijken. Mijn vraag aan de facturatie of aan deze toestand iets kan gewijzigd worden.
Dinsdagavond begaf mijn decoder het. De medewerker van Proximus beloofde mij tegen donderdag een nieuwe decoder met UPS verzendingsdienst. Ik kreeg de decoder maar gisteren zaterdag toegestuurd - dus zat ik 4 dagen zonder tv. vroeger was dit niet zo - je ging naar een proximus-winkel een nieuwe halen en je zat in het slechtste geval van één avond zonder tv... Ik vraag aan Proximus om een vergoeding om 4 dagen mijn dienst digitale tv te hebben moeten missen - ik betaal voor die dienst en voor de huur van de decoder. Ik vraag aan Proximus om hierop te antwoorden.
Ik ben heel erg teleurgesteld waarop ik probeer klant te worden en de laksheid van enkele medewerkers. Vandaag, 22 feb. 18 is het nog steeds niet gelukt om al mijn abonnementen van Telenet over te zetten naar Proximus. Mijn eerste contact is reeds van 5 januari 18! Via uw website had ik gevraagd me op te bellen om klant te worden, men heeft toen vrij snel contact opgenomen maar aangezien ik niet de switch-code binnen bereik had stelde de opereator voor dat hij me zou terugbellen. Hij vroeg me om zeker te wachten op zijn telefoontje want als hij me een abonnement zou kunnen verkopen had hij er ook wat aan. Het gaat dan ook om TV, internet en 3 GSM abonnementen. Ik heb dan ook gewacht, en nog langer gewacht, tot de grote panne van Proximus er was, dan waren we dan ook een 2-tal weken verder. Andermaal heb ik via de site gevraagd me op te bellen om klant te worden en ook dan belde men vrij snel terug. Nogmaals hebben ik alle informatie doorgegeven en ook nu had ik de easy-switch
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.