Dinsdagavond begaf mijn decoder het. De medewerker van Proximus beloofde mij tegen donderdag een nieuwe decoder met UPS verzendingsdienst. Ik kreeg de decoder maar gisteren zaterdag toegestuurd - dus zat ik 4 dagen zonder tv. vroeger was dit niet zo - je ging naar een proximus-winkel een nieuwe halen en je zat in het slechtste geval van één avond zonder tv... Ik vraag aan Proximus om een vergoeding om 4 dagen mijn dienst digitale tv te hebben moeten missen - ik betaal voor die dienst en voor de huur van de decoder.
Ik vraag aan Proximus om hierop te antwoorden.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: dit zal volgens mij geen probleem zijn maar op zondag is de kans heel klein dat je gaat reactie krijgen van iemand van het Proximus team dus het zal waarschijnlijk afwachten worden tot morgen als ze hier langs passeren.
Beste Gini, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan doen we het nodige om dit te compenseren. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.