Skip to main content
Antwoord

Registreren premiumclub gaat niet

  • March 8, 2018
  • 10 reacties
  • 321 Bekeken

Hans VG
Forum|alt.badge.img+1
Ik heb sinds en tijd pakket Tuttimus,maar nu wil ik me registreren op mypremiumclub,ik ga dus naar mn myproximus,dan bij mijn overzicht op tab premiumclub,schrijf je gratis in(staat ook bij nog niet actief,maar als ik daar dan verder ga,krijg ik deze melding:Jammer genoeg kom je niet in aanmerking om lid te worden van dit getrouwheidsprogramma. Gelieve onze algemene voorwaarden op onze website te raadplegen.

Toen ik nog Mobilus L had,had ik premium club

Beste antwoord door FreyaVR

Beste Hans, op dit moment kan je inderdaad niet meer inschrijven voor Premiumclub daar we dit in de toekomst niet meer aanbieden. Momenteel wordt er nog gewerkt aan een alternatief hiervoor. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • March 8, 2018
U kunt zich niet meer inschrijven voor Premium Club of voor Bizz Club.
Bent u al lid? Uiteraard kunt u verder punten sparen of inruilen.
> zie klik hier

Hans VG
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • March 8, 2018
Jammer genoeg kom je niet in aanmerking om lid te worden van dit getrouwheidsprogramma. Gelieve onze algemene voorwaarden op onze website te raadplegen staat er te lezen

Martin
  • March 8, 2018
Inderdaad nu kun je u niet meer inschrijven zoals vermeld in mijn eerste post, maar er is zijn veranderingen op komst ivm premiumclub, die details heb ik hier nog niet gelezen en meer details zouden eigenlijk van iemand van proximus zelf moeten komen !

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 9, 2018
Beste Hans, op dit moment kan je inderdaad niet meer inschrijven voor Premiumclub daar we dit in de toekomst niet meer aanbieden. Momenteel wordt er nog gewerkt aan een alternatief hiervoor. Groetjes Freya

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 9, 2018
Dag Martin,
Indien je reeds een MyProximus account hebt kan deze link misschien meer duidelijk geven.
Mvg. Wilfried

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • March 9, 2018
Beste Hans, op dit moment kan je inderdaad niet meer inschrijven voor Premiumclub daar we dit in de toekomst niet meer aanbieden. Momenteel wordt er nog gewerkt aan een alternatief hiervoor. Groetjes Freyan,

Is er al iets meer bekend van wat het alternatief is. Worden de punten elke maand nog wel bijgeschreven en kan men de punten gespaard nog inwisselen. Wanneer is hier duidelijkheid over. Alvast bedankt voor het antwoord.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • March 12, 2018
Premium punten van de Facturatie maand Februari zijn nog steeds niet bijgeschreven. Is er iets aan de hand. Zijn er wijzigingen op tilt. Waarom doen ze bij PX weer geheimzinnig hierover. Kan iemand mij hier een antwoord opgeven.

Martin
  • March 12, 2018
Premiumclub wordt in de toekomst niet meer aangeboden maar ik veronderstel dat de reeds verworven punten dan toch zullen omgezet worden naar het alternatief dat er komt op de premiumclub !

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • March 12, 2018
Premiumclub wordt in de toekomst niet meer aangeboden maar ik veronderstel dat de reeds verworven punten dan toch zullen omgezet worden naar het alternatif dat er komt op de premiumclub !
Als jij dit weet waarom weer zo geheimzinnig. Laat de klanten weten waar PX mee bezig is. Wordt weer tijd voor mail verkeer naar de CEO's van PX.

Martin
  • March 12, 2018
Weten is veel gezegd het komt gewoon uit wat FreyaVR gepost heeft.