Skip to main content
Op mijn factuur staat dat er een sms verstuurd is geweest naar een verkorte sms nr waar een extra kost voor aangerekend wordt. Het is niet voor te parkeren aangezien dit op een apart papier bijgerekend wordt. Maar hoe kan ik zien om welke nr's dit gaat?
Kunt u dit niet terugvinden in MyProximus - Mijn facturen - Details - uw GSMnr - (nationale) sms ?
Neen, op de factuur staat enkel het aantal sms'en en de kostprijs ervan. Maar niet om welk verkort nr het gaat.
Dit vond ik terug over dit verkort nummer. Hopelijk doet dit een belletje rinkelen ? Groeten. Jan



4411 is launching its official Belgian Parking application covering 27 cities in Belgium. Get your parking place paid in 4 clicks only. The app does not use SMS. Main characteristics: • 27 cities in Belgium (Aarschot, Anderlecht, Antwerpen, Asse, Beveren, Brugge, Charleroi, De Panne, Diest, Genk, Hasselt, Herentals, Knokke-Heist, Kortrijk, Leuven, Lokeren, Luik, Mechelen, Oostende, Roeselare, Schaerbeek, Sint Truiden, Tienen, Tongeren, Turnhout, Wetteren, Willebroek) • Approved by cities • No SMS costs • € 0,25 transaction cost per session • Enable several parking sessions at the same time • Keep track of running sessions • Support QR code • History of your parking session • Use recent sessions to park in 1 click • Immediately know the cost of your parking session

Reageer