Ik heb net een nieuwe gsm gekocht (huawei P9). Het lukt niet om 4G te gebruiken. Ik heb wel een abonnement waarin mobiele data zit. Ik heb het internet ook al handmatig ingesteld maar ook dit heeft niets uitgehaald. Kan iemand mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
En vroeger werkte het wel met je zelfde simkaart of niet want als het vroeger ook niet werkte of je hebt een nieuwe simkaart dan zou het wel eens kunnend at 4G niet actief staat maar in dit geval zal iemand van het proximus team je wel kunnen verder helpen daarom niet vandaag maar wel morgen als ze hier langs komen.
NB: De gsm eens volledig heropstarten mss ook eens proberen.
NB: De gsm eens volledig heropstarten mss ook eens proberen.
Vroeger had ik een gsm waarmee ik niet op internet kon. Dus bel ik best naar proximus dan?
Als er van de Proximus medewerkers hier geen reactie moest komen kun je ofwel nog bellen 080022800 of eventueel een Privébericht sturen: klik hier
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.