Ik ben een drietal weken geleden omgeschakeld naar Proximus via een abo van het werk. Dit wil zeggen dat ik wel mijn verbruik kan zien, maar ik heb geen inzicht in de detailfactuur.
Er zijn mij 7 internationale SMS'en aangerekend die ik niet verstuurd heb. Ik zou graag willen controleren om welke nummers het gaat. Hoe kan ik dit aanpakken?
Bladzijde 1 / 1
Enkel uw werkgever en/of Px medewerkers kunnen u hierbij helpen
Indien het betrekking heeft op een IPhone met bestemmingen + 44 (UK) kan het te maken hebben met iMessage, Facetime, ....
https://discussions.apple.com/thread/7496453
P.S.
Ik begrijp aan een reactie van een Px medewerker of het franstalige Px-forum dat Px aan Apple zou voorgesteld hebben om (in België) Belgische Sms-bestemmingen te gebruiken (teneinde deze kosten/discussies/frustraties/....) te vermijden (en hoop doet leven)
Indien het betrekking heeft op een IPhone met bestemmingen + 44 (UK) kan het te maken hebben met iMessage, Facetime, ....
https://discussions.apple.com/thread/7496453
P.S.
Ik begrijp aan een reactie van een Px medewerker of het franstalige Px-forum dat Px aan Apple zou voorgesteld hebben om (in België) Belgische Sms-bestemmingen te gebruiken (teneinde deze kosten/discussies/frustraties/....) te vermijden (en hoop doet leven)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.