Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik probeer als proximusklant een smartphone te bestellen en ik zou graag gebruik willen maken van de dataphoneoptie om maandelijks een bedrag te betalen maar zonder mijn huidig nummer te veranderen. Als ik mijn huidig abonnement wil ingeven kan ik echter niet kiezen voor proximus als provider. Hierdoor kan ik de bestelling niet afronden. Kan iemand mij helpen Mvg
Beste, We proberen om een port forwarding in te stellen op een D-link DWR-921 3G router. Via Proximus SIM kaart kijgen we perfect verbinding met het internet maar de Port forwarding lukt niet. Kan iemand duidelijkheid geven of Proximus port forwarding toelaat over een SIM kaart? Zijn hier poorten geblokkeerd?
Hoe kan ik de pack enternaiment nl toevoegen het lukt maar niet. Dacht dat ik het al had??
Hallo, Wanneer ik Netflix wens op te starten via de app, blijft deze hangen op het scherm waarop Netflix in het rood staat. Ik geraak niet tot het scherm waarop ik mijn profiel kan kiezen. Via mijn smartphone (Proximus) werkt Netflix echter wel. Wat kan het probleem zijn? Alvast bedankt
Ik merkte gisteren dat van één van mijn decoders nagenoeg alle opnames verdwenen waren. Ondertussen is het probleem bekend maar heb ik geen duidelijke uitleg. Mijn zoon die in hetzelfde dorp, doch op een ander adres woont heeft 'zonder het te weten' alle opnames gewist. Reden : hij heeft 'te laat' bij instellingen opgemerkt dat zijn decoder gekoppeld was aan mijn telefoonlijn !!! Geen enkele operator die hier een verklaring voor heeft, ze zeggen allemaal dat dit de eerste keer is dat zoiets voorkomt ! Toch wel heel bizar dat iemand anders jouw decoder kan programmeren, ik zou daar heel graag een afdoend antwoord op hebben ...
Als ik de Proximus TV app wil gebruiken (zowel op smartphone als op PC) is deze nog steeds gekoppeld aan mijn vorige lijnnummer. Het gevolg is dat ik geen programma's van op afstand kan opnemen zodat ik ze nadien op mijn decoder kan bekijken aangezien deze niet aan de juiste account is gekoppeld. Iemand die kan helpen?
Mijn decoder kan geen verbinding maken als hij in gewone modus is afgesloten, maar wel als hij in eco-modus is afgesloten. Als hij niet opgestart is na het afsluiten in de gewone modus kan hij wel opstarten als ik de aan en uitknop achter bedien. Is hier een oplossing voor?
Mijn ouders hebben van vorige woensdag proximustv. Ze hebben in totaal 3decorders. Gisteren raakte we bij de ene decorder in de living niet meer in het hoofdmenu. En konden we geen film selecteren bij m&s pass om te bekijken. Bij de andere twee lukte dit wel. Weet iemand wat het probleem eventueel kan zijn en hoe we dit kunnen oplossen? De tv in de living wordt namelijk het meeste gebruikt!
hallo, Sinds zondag synchroniseert de mail op mijn telefoon niet meer de server instellingen waren : www.communicationtools.belgacom.be maar dit werk dus niet meer. is de server gewijzigd? wat is de nieuwe naam van de server? dank u mvg karel
U hoeft niet meer met een laptop te zeulen om bij een klant een presentatie te geven of een productvideo te laten zien. Daarvoor kan u evengoed uw smartphone gebruiken. De uitdaging is dan wel om deze met de beamer of het scherm te verbinden. Zo pakt u dat aan. Lees het hele artikel hier
voorgeschiedenis : zie klachten op forum van gisteren hebben idd gisteren laswerk gedaan waardoor we opnieuw tv hebben maar echter géén. telefoon. zou nochtans vlgs hen moeten werken zouden vandaag verder werken maar op die plaats niemand te zien vandaag hoelang ga ik als zelfstandige nog zonder telefoon moeten werken ?
Ik wil graag overstappen van een Pay&Go naar een Mobilus abonnement. Bij de FAQ staat dat het resterende belkrediet automatisch in rekening gebracht wordt bij de eerste factuur. Hoe werkt dit als mijn resterende belkrediet meer bedraagt dan de kostprijs van mijn abonnement voor een maand? Verlies ik dan de rest van het belkrediet of wordt dit op de volgende facturen verekend?
Wat zijn A-Channels? Dat is aangerekend op mijn factuur, maar ik heb dat niet aangevraagd.
Beste, Wanneer ik probeer in te loggen in de MyProximus sectie, krijg ik deze error ERR_TOO_MANY_REDIRECTS en wordt er voorgesteld om cookies te verwijderen. Dit heb ik gedaan, maar ik blijf op dezelfde error stuiten. Kan iemand mij helpen hiermee? Alvast bedankt. Mvg, Debby
Telefoon( vaste lijn) verbruik kan niet geraadpleegd worden?
Hallo, ik weet dat je geen proximus tv kan bekijken in het buitenland, maar kan je je opnames bekijken?
Mijn vader, 85 jaar oud, stapte vorige week van een andere operator over naar Proximus. Toen ik bij hem langs ging, overliep ik wat men hem had verkocht. Ik zag dat men hem voor zijn GSM een Mobilus Large had aangesmeerd, de mens weet nog niet wat een pc of smartfone is !! Bij zijn pack fixe+tv+gsm, hadden ze zomaar alle boeketten + internationale voetbal bijgevoegd. Als ik dit allemaal optel: verschil mobilus large vs mobilus small 25€ + boeketten 10€ + voetbal 15€ = 50€ Ik vindt dit een schandelijke verkooppolitiek, oude mensen die met hun pensioentje moeten rondkomen, elke maand 50€ afhandig maken, gewoon profiteren dat deze mensen toch geen verstand hebben van deze zaken. Kunnen jullie het nodige doen om deze mensen op de vingers te tikken en bij te scholen. Dan toch liever de teleboetieks, waar eigen personeel, met kennis van zaken en respect voor het cliënteel, de verkoop doet. Klantgegevens: Naam: Gypers Servais Fixe: 02/xxx Gsm: 04/xx [Edit Wim]
ik kocht een laptop kan wifi installeren maar het lukt om internet binnen te halen mijn gebruikers naam en wachtwoord worden geweigerd en ik krijg dus geen verbinding wie kan mij helpen?
Waarom moet nog steeds betaald worden voor standaard HD kanalen zoals discovery en national geograpics? Daarenboven zit NG HD wel in het Franstalige entertainment paket en niet in het Nederlandstalige. Bij andere aanbieders zitten deze toch doordeweekse kanalen standaard binnen de zenderlijst.
Hallo iedereen, Het ‘Happy House concept’. Ongetwijfeld hebben jullie er al van gehoord! Een tijd terug hebben wij dit officieel gelanceerd. Waaruit bestaat het? Wel, wij sturen gratis en voor niks een technicus naar je woning die zal uitzoeken of jouw Proximus installatie werkt zoals het zou moeten, perfect dus 😉. Daarvoor heb je wel toegang nodig tot de VDSL2-technologie. Heb je die (nog) niet, daar kan onze man of vrouw niet direct iets aan veranderen. Wat hij of zij wel kan en zeker zal doen, is ervoor zorgen dat jouw installatie optimaal functioneert. Alle nuttige info vind je op deze pagina: https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house Aarzel dus niet om met ons contact op te nemen! Sommigen onder jullie hebben reeds vorig jaar ‘in avant-première’ kunnen genieten van zo’n Happy House bezoek. Hierbij nodig ik jullie dus uit om jullie bevindingen daarover neer te pennen. Zo kunnen andere forumleden te weten
Goede Morgen, Ik heb gisteren naar maar een bestelling geplaatst in de E-shop voor een smartphone, maar ik was zo een beetje de topics hier aan het lezen en nu ben ik toch wel wat in paniek. In de mail staat dat ze mij binnen de 3 werkdagen gaan contacteren voor een leverdatum. Klopt dit? Want als ik het hier zo een beetje lees zijn er veel die echt al lang op hun bestelling wachten? Is gewoon een vraagje voor wat geruststelling :) Alvast bedankt!
Hallo, Ben gebruiker van bbox3 met ethernetbekabeling en adapters (totaal 5) voor 2 desktops en 2 TV's . Onlangs merkte ik op in mijn instellingen (windows 10) dat de Bbox3" stond vermeld als niet verbonden terwijl ik aan het surfen ben . Ook Sagem internet Gateway Device (?) stond vermeld als niet verbonden . Gisteren kreeg ik de nieuwe update van windows 10 . De Bbox3 staat nu niet langer vermeld bij mijn apparaten en printers . Sagem ... nog wel, doch nog steeds als niet verbonden . Hoe kunnen we gebruik maken van internet als we niet verbonden zijn ? En wat is die Sagem .... ? Ik vind het ook eigenaardig dat ik films kan opnemen terwijl de Bbox3 afstaat ? Mvg
Hi, my name is Patricia Goossens, and I'm using my husband's log-in to make an enquiry in this forum. I'm sorry that I write in English, but I'm Scottish and not (yet) able to write or speak in Dutch. My husband has a disability and currently going through a medical treatment, which leaves him not in the best of shape, so that's why I am making this enquiry. Since my husband has moved to Scotland, and the house he lived in remains most of the year uninhabited (we usually stay only for a couple of months in Belgium to visit friends and relatives, and organise renovation works to the house), we would like to downgrade from the current Maxi Internet+fixed phoneline to a Start Internet+fixed phoneline deal or something similar to cut expenses. We had also in 2017 for the duration of five to six months squatters in the house who made full use of our utilities, and we went through a rough ride to exit them from our house. Apart from the disorder they left behind, many of our possessions we
mijn digicorder is defect. Proximus ruilt deze om (na 5 dagen) maar ik moet hem zelf ophalen in een afhaalpunt. Op de harde schijf stonden nog wel een aantal programma's die ik nog wou zien! Volgens de helplijn van Proximus zouden die overgezet worden maar is dat wel zo? Ook die programma's die ik langer dan 60 dagen wenste te behouden?
Beste, Gezien de service bij telenet nogal moeilijk verloopt, hebben we binnen mijn bedrijf besloten over te gaan naar proximus. Voor één nummer hebben we dit in een proximus winkel geregeld om eens te testen, en dit verliep niet geheel vlekkeloos. De service was echter uitstekend dus dan stoor ik mij hier ook absoluut niet aan als niet alles onmiddellijk in orde is. Daarom deed ik online een aanvraag om nog een nummer om te zetten, en dit met toestel erbij. Er zou binnen 3 dagen gebeld worden voor een afspraak. Dit was echter niet het geval. De dagen / week erna enkele keren met proximus dienst gebeld. Hier verliep het over het algemeen nog vrij vriendelijk, echter kwam ik nog steeds geen stap verder. Dan probeer ik het vandaag maar eens via chat. Na net geen uur wachten, krijg ik een antwoord wat niet eens 75% van mijn vraag dekt, en de chat werd binnen 5 seconden gesloten, zodat ik niet eens kon vragen of hij de rest van mijn vraag ook kon beantwoorden. Ongelofelijk da
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.