Skip to main content
Antwoord

Hoofdmenu

  • March 23, 2018
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Mijn ouders hebben van vorige woensdag proximustv. Ze hebben in totaal 3decorders.
Gisteren raakte we bij de ene decorder in de living niet meer in het hoofdmenu. En konden we geen film selecteren bij m&s pass om te bekijken. Bij de andere twee lukte dit wel.
Weet iemand wat het probleem eventueel kan zijn en hoe we dit kunnen oplossen? De tv in de living wordt namelijk het meeste gebruikt!

Beste antwoord door LinosD

Kan je ons via deze link even de klant- of telefoonnummer van je ouders bezorgen, zodat we dit verder kunnen nakijken?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • March 23, 2018
Je kunt eerst proberen door de decoder even stroomloos te zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken en zien of het daarna terug in orde is wanneer de decoder weer volledig opgestart is.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • March 23, 2018
Yoika, als je je toestellen nog niet hebt herstart, doe je dat best even zoals hier beschreven. Laat zeker iets weten!

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 23, 2018
Yoika, als je je toestellen nog niet hebt herstart, doe je dat best even zoals hier beschreven. Laat zeker iets weten!

Dat heb ik geprobeerd. Maar het blijft hetzelfde

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 23, 2018
Kan je ons via deze link even de klant- of telefoonnummer van je ouders bezorgen, zodat we dit verder kunnen nakijken?

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 23, 2018
Kan je ons via deze link even de klant- of telefoonnummer van je ouders bezorgen, zodat we dit verder kunnen nakijken?

Ik heb gebeld met de technieche dienst. En hij heeft uitgelegd hoe ik een systeem updat moest doen van mijn decorder. En voorlopig werkt alles terug.
Alvast bedankt voor u reactie en hulp.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 23, 2018
Graag gedaan.