Skip to main content
voorgeschiedenis : zie klachten op forum van gisteren

hebben idd gisteren laswerk gedaan waardoor we opnieuw tv hebben

maar echter géén. telefoon. zou nochtans vlgs hen moeten werken

zouden vandaag verder werken maar op die plaats niemand te zien vandaag

hoelang ga ik als zelfstandige nog zonder telefoon moeten werken ?
Gerda, de laswerken zijn inderdaad nog niet afgerond. Dergelijke interventies hebben, gezien de aard van de werken, meer tijd nodig. We doen navraag bij de bevoegde dienst voor een stand van zaken. Van zodra wij meer info hebben, laten we je bericht.
Wat de telefoon betreft kan het nuttig zijn een gratis doorschakeling te laten activeren naar je gsm. Als je wil bezorg je ons via privébericht

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

een gsm-nummer naar waar mag worden doorgeschakeld. Zo hoef je al geen oproepen te missen.
dhr LinosD : bent u ermee aan het lachen ?

vorige week zaterdag ! werd ons beloofd om telefoon te laten doorschakelen, heb toen mijn gsm nr doorgegeven; maandag niet in orde en teruggebeld; idem dinsdag : telkens gsm nr gegeven

ook mails gestuurd naar customer care en op dit forum drie berichten gelaten



resultaat : nog steeds geen doorschakeling
Gerda, dat had zeker niet mogen gebeuren, maar ik ga er van uit dat u ons via deze weg contacteert om een oplossing te bekomen. Als u wil, bezorgt u ons alsnog het gsm-nummer waarnaar u een doorschakeling wenst via privébericht, al zou ik u willen vragen om eerst nog even de lijn te testen. Ik krijg van onze diensten ter plaatse door dat de laswerken inmiddels zijn afgerond.

Reageer