Skip to main content
Als ik de Proximus TV app wil gebruiken (zowel op smartphone als op PC) is deze nog steeds gekoppeld aan mijn vorige lijnnummer. Het gevolg is dat ik geen programma's van op afstand kan opnemen zodat ik ze nadien op mijn decoder kan bekijken aangezien deze niet aan de juiste account is gekoppeld. Iemand die kan helpen?
Ik heb een en ander aangepast, kan je kijken of het nu wel werkt?
Neen, nu werkt het totaal niet meer. Ik kan mij zowel op mijn smartphone als ook op de PC niet meer inloggen op Proximus TV. Na dat ik probeer in te loggen via de app kom ik gewoon terug terecht op het inlogscherm en op de PC verschijnt de melding "No accounts available as you are not an NTE user." Kan u kijken voor een oplossing aub?
Kan je nu nog eens opnieuw proberen? Als het opnieuw niet lukt, bezorg je ons dan even je oud en nieuw nummer, alsook de gebruikersnaam die je gebruikt om in te loggen, via deze link?
Probleem opgelost, de Proximus TV app werkt nu zonder problemen op het juiste lijnnummer. Bedankt voor de hulp!
Graag gedaan.

Reageer