Skip to main content
Vraag

Netflix-app blijft hangen op het opstart scherm

  • March 22, 2018
  • 3 reacties
  • 916 Bekeken

Hallo,
Wanneer ik Netflix wens op te starten via de app, blijft deze hangen op het scherm waarop Netflix in het rood staat. Ik geraak niet tot het scherm waarop ik mijn profiel kan kiezen. Via mijn smartphone (Proximus) werkt Netflix echter wel.
Wat kan het probleem zijn?
Alvast bedankt
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • March 23, 2018
Dag Tom, kan je al even beginnen met je toestellen te herstarten zoals hier beschreven, zo dat nog niet zou zijn gebeurd?

  • Apprentice
  • March 23, 2018
En wat te doen als het niet opgelost is met de toestellen te herstarten?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 23, 2018
Dag Michael, indien dat het probleem niet oplost dien je de cookies te verwijderen op de decoder via menu/instellingen. MVG, Wim