Skip to main content
hallo,



Sinds zondag synchroniseert de mail op mijn telefoon niet meer

de server instellingen waren : www.communicationtools.belgacom.be

maar dit werk dus niet meer.

is de server gewijzigd?

wat is de nieuwe naam van de server?



dank u

mvg

karel
De site wordt aangegeven als "Down" te zijn.
Dag Karel, kan je eens de account volledig opnieuw instellen zoals hier beschreven:



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html



MVG, Wim
Nu zou het wel moeten werken 😉
Beste Wim,



Ik zou graag weten welke server ik moet instellen. bij mijn instellingen voor een synchroniserende exchange op mijn telefoon.

Een pagina met instellingen heb ik al doorzocht.

is het dit: https://owa.proximuscloudexchange.be ?

het was:www.communicationtools.belgacom.be

die werkt niet meer



gr

karel
Karel, bekijk even de link die Martin deelde.
hallo,



Het is geen standaard mail-programma account instelling die ik zoek.

Het is geen imap en smtp. Het is een exchange. Als ik hier het juiste antwoord niet krijg kan u mij dan doorverwijzen naar waar ik wel met mijn vraag terecht kan?



dank

mvg

karel
Is het mss dan deze link die je zoekt

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_mail_consult_exch/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/e-mails/mails-met-cloud-exchange/uw-cloud-exchange-mailbox-raadplegen.html
Karel, kan je even kijken of je het gevraagde hier terug vindt?
en het juiste antwoooooooooord was:



eas.proximuscloudexchange.be



misschien dat iemand anders er ook iets mee oplost!



dank

karel

Reageer