Telefoon( vaste lijn) verbruik kan niet geraadpleegd worden?
Bladzijde 1 / 1
De details van het 'nog niet gefactureerde oproepen' kunnen nog steeds niet geraadpleegd worden?
Wanneer ik mijn niet gefactureerde gesprekken wil raadplegen krijg ik dit scherm te zien.
Wie duidt aan: 'beste antwoord'?
Mijn probleem is helemaal niet opgelost.
Ik kan nog steeds niet de details van de nog niet gefactureerde vaste lijn oproepen raadplegen.
Met belkrediet geen probleem.
Wel kreeg ik, tot mijn grote verbazing, een e-mail van een Proximus medewerker(no-reply) met een nieuw 'My Proximus' paswoord.
Heeft iemand dit probleem ook? Ik gebruik Firefox als browser, maar ook met IE lukt het niet.
Cookies en geschiedenis wissen helpt evenmin!
Mijn probleem is helemaal niet opgelost.
Ik kan nog steeds niet de details van de nog niet gefactureerde vaste lijn oproepen raadplegen.
Met belkrediet geen probleem.
Wel kreeg ik, tot mijn grote verbazing, een e-mail van een Proximus medewerker(no-reply) met een nieuw 'My Proximus' paswoord.
Heeft iemand dit probleem ook? Ik gebruik Firefox als browser, maar ook met IE lukt het niet.
Cookies en geschiedenis wissen helpt evenmin!
Probleem nog steeds niet opgelost!
My Proximus: alles werkt vlot behalve het raadplegen van de detail niet gefactureerde gesprekken.
Op nieuw privé bericht wordt evenmin gereageerd.
Antwoord 2 weken geleden door Antonella: Ik heb hiervoor dossier 33204662 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus zodat de bevoegde dienst dit voor jou kan nakijken.
My Proximus: alles werkt vlot behalve het raadplegen van de detail niet gefactureerde gesprekken.
Op nieuw privé bericht wordt evenmin gereageerd.
Antwoord 2 weken geleden door Antonella: Ik heb hiervoor dossier 33204662 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus zodat de bevoegde dienst dit voor jou kan nakijken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.