Skip to main content
Vraag

MyProximus, mijn verbruik

  • February 28, 2018
  • 4 reacties
  • 473 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
Telefoon( vaste lijn) verbruik kan niet geraadpleegd worden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • March 2, 2018
De details van het 'nog niet gefactureerde oproepen' kunnen nog steeds niet geraadpleegd worden?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • March 8, 2018
Wanneer ik mijn niet gefactureerde gesprekken wil raadplegen krijg ik dit scherm te zien.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • March 9, 2018
Wie duidt aan: 'beste antwoord'?
Mijn probleem is helemaal niet opgelost.
Ik kan nog steeds niet de details van de nog niet gefactureerde vaste lijn oproepen raadplegen.
Met belkrediet geen probleem.
Wel kreeg ik, tot mijn grote verbazing, een e-mail van een Proximus medewerker(no-reply) met een nieuw 'My Proximus' paswoord.
Heeft iemand dit probleem ook? Ik gebruik Firefox als browser, maar ook met IE lukt het niet.
Cookies en geschiedenis wissen helpt evenmin!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • March 23, 2018
Probleem nog steeds niet opgelost!
My Proximus: alles werkt vlot behalve het raadplegen van de detail niet gefactureerde gesprekken.
Op nieuw privé bericht wordt evenmin gereageerd.
Antwoord 2 weken geleden door Antonella: Ik heb hiervoor dossier 33204662 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus zodat de bevoegde dienst dit voor jou kan nakijken.